41 yaşında adam neden genç kızları takip eder?

Benim tanıştığım biri var çok iyi birine benziyor bana da ilgili vs.

Neyse ben bunun takip ettiği kişilere şöyle bakayım dedim şok oldum.

Üniversite öğrencileri var genç kızlar.

Kızlar bunu takip etmiyor bu takip ediyor.

Takipçi kasan tipler zaten belli.

Ben bundan çok rahatsız oldum.

Bu adamla konussam mi yoksa uzaklassam mi bilemiyorum.

Büyük hayal kırıklığına uğradım bu adam sapık mi?

Abaza mi?

Herkes böyle mi artık bu dünyada?

41 yaşında adam neden genç kızları takip eder?
Cevapla