Babam benle dalga geçiyor? Kibirli bile değilim?

4 gün önce babamla barıştım bugün konuştuk telefondan hal hatrımı sordu sonra nişan sevgili mevgili yok mu dedi bende hayır diyince kibirliğinden ve soğukkanlılığından olmuyordur dedi 🙂 Aslında ben bu kadar soğukkanlı biri de değilim. Babam benle dalga mı geçiyor? çünkü dalga geçermiş gibi söyledi. Aşırı bozuldum herkesten bekliyordum ama babamdan beklemiyordum.

Babam benle dalga geçiyor? Kibirli bile değilim?
Cevapla