Eşim çok işkolik ben bilmiyorumki önceliği işi ve arkadaşları evet beni sevdiğini biliyorum ama sadece okadar bana vakit ayırmaz kolay kolay ben rica etmedikçe kendi gelip demez evde bir karım var onunda ihtiyaçları ilgiye ihtiyacı var yok bunlar ben çok üzülüyorum kendimi çok değersiz hissediyorum ne yapmam lazım taktik verin arkadaşlar
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Benimki de aynı ne yapacağız şimdi sen söyle bırakıp gitmek kolay olan dimi ama seni de anlamalı ilgi gostermeli
Konuşarak düzelmiyor mi
Bize cevap veren yok
Hayır duzelmıyor defalarca konuştum
Kendınce bı sorun olmadığını söylüyor
Hep öyle diyorlar bende sorun yokki ne konuşması ne terapisi değil mi :( başka insanların ilişkilerini duyunca özeniyor insan
Bide komiser mi senin ki stresli iş ama zaman ayirabilir sonuçta sevmiyor mu ateşi mi söndü
Yemek yapmayı, temizlik yapmayı azalt. Evime ve sana senin değer verdiğin kadar değer veriyorum gibi cümleler kur.
İnanın akşam eve gelip yemek yemiyor bile
3 senedir evliyim 10 parmağı geçmemiştir evde beraber aynı sofraya oturmamız
Ne b-ok yemeye evlenmiş o zaman
Bende 4 yıllık evliyim ve işim gereği çok sık seyahatlere giderim çok zaman hafta içi evde olmadığımda olmuştur ama ilk fırsatta evime dönüp ailemle vakit geçirmeyi düşünürüm. Birlikte zaman geçirmek gezmek dolaşmak aklımda kalır hep kız evde sıkılmıştır bi gezdireyim vs gibi
Siz bunu olgunlukla düşünüyorsunuz bu çok güzel eşim Ankara’ya gitti 2 hafta gibi bir süreç kaldı çok özlemiştim onu hazırlandım sofra falan kurdum bana telefon açtı arkadaşlar ızgara yapıyorlar oraya gidicem tamam dedim sonra gelirsin dedim 3.4 saat sonra tekrar arayıp okeye gidecegını söylüyor çok üzüldüm yüzünüzde söyledim sen 2 haftadır ankaradasın insan önce eve gelip eşini görmezmi düye?
Öncelikle durumunuz umarım en kısa zamanda çözülür her şey gönlünüzce olur. Anlattığın kadarıyla eşin inanılmaz bencil davranıyor maalesef. Niye bu kadar seni görmezden geliyor anlamıyorum. Sende anladığım kadarıyla herşeyi olumlu karşılayan sesini veya tepkisini çok çıkarmayan birisin. Eğer öyleysen tepkini daha çok belli et, biraz kötü davran. Seni merak etmesini sağla. Şahsi düşüncem bu şekilde
Aslında hiç öyle degılım sadece kırıldığım zamanlar sessizleşıyorum herseyıne evet ya da hayır diyen bı kadın degılım ama doğru bencıllık var esımde karısından yana
Çocuğunuz var mı acaba? Çocuk olsa belki eve daha bi bağlılık olur diye düşünüyorum.
Çocuk yapmadım açıkçası bu durumlardan ötürü
Esımın aılesondekı erkekler bı tuhaf açıkçası ben onlara bakıp koktum çocuk yapmadım çocuk olunca hıc evlerıne gıtmıyorlar
Endişende çok haklısın tabi, ailesi nasıl, bu durumun farkında mı?
Ben yazmadan yazmışsın zaten anladım, valla diyecek bir şey bulamıyorum maalesef Allah yardımcın olsun kardeşim
Sagolun Allah razı olsun aslında eşımın aıleso çok çok ıyı ınsanlar sadece erkeklerı biraz sorumsuzlar eslerıme karşı onun harıcınde hıc kötuluklerını görmedim açıkçası
Ko usmalisin sorunlari dile getirirsen anlmalidir. Anlamiyorsa demekki sende ondan bunlari beklemen hata olur bu yonlerinde aclik yasayacksin
valla cinselliğini kullan fantezilerini kullan onlarda da başarı yoksa gözün dışarda kalmaz inşallah
Kaç yaşındasınız
İşi mi yoğun yoksa o mu çalışmayı seviyor
Çocuk var mı
Bn 29 eşim 34 çalışmayı sevıyor
Çocuk yok
Kendi işi mi
Kaç yıldır evlisiniz
Akşamları yemekten sonra ne yapıyorsunuz mesela
Sen bazı şeyleri değiştirmelisin
Bu şekilde devam edemezsin
konusman lazim bunu ona dile getirmen lazim.
Konuştum defalarca güzel tatlı dille söyledim ama anlamıyor
o zaman terapi alin birlikte..
farkindalik kazanmasi lazim.
Terapiye gelmez imkansız yanı o kendince vakit ayırdığını düşünüyor düşünün en son 2 ay önce bir kafeye gidip kahve içtik
bu evlilik degil isiyle varolan erkek esiyle varolacagini unutuyor.. sonra da gozler disari kayiyor.. siz kendiniz terapi almayi tercih edin bu durumu yonetmeyi ogrenmeye calisin..
İlişkiyi tek tarafları yaşıyorum bu evden gitsem belki farkında bile olmayacak çünkü sürekli eve geç gelen bi adam yokluğumu bile hissetmeyecek
e o zaman biseyelr bitmis mi?
Bilmiyorum ama ben bittiğini hissediyorum
cocuk var mi?
Yok yapmadım dusunmuyorumda
evlilik bi bahceye benzer surekli bakip beslemek ilgi gostermek gerekir.. aradaki muhabbetin surekli tazelenmesi gerekir, biraz iliski monotonlasmis. hatta otesi kalp masaji ister pozisyonda sanki. istedigin ilgi alaka. guzel alimli degil misin. kac yillik evlilik?
Hayır aksıme çok çok bakımlı güzel bi kadınım 3 yıllık
evlilik oncesi date ne kadardi?
2 hafta :)
capkin mi gozu disarda midir?
Öyle aldatmalarını görmedim açıkçası ama dışarı çıkarken bakıyorsa falan bilemem
terapi sart, yetisme gelenek kodlari ve etraftaki akran baskisi psikolojisiyle gozunun onundeki guzel esini hice sayarak onu degersizlestirerek kotu hissettirererk hatta dusunmekten hasta edecek kadar kotu hallere surukleyen pozisyonlarin farkindaligina varmali varmiyosa o zaman surdurmek icin cabalamiyordur. en azindan kendiniz alin terapiyi bu hali yonetebilmek icin..
Sizinle nasıl iletişime geçebilirim?
ekleyin.
onunla bu konuları konuş eşin sonuçta anlayış gösterecektir mutlaka al karşına konuş
Konuştum defalarca farkındayım diyor başka bir şey demiyor
geçiştiriyor öyle olmazki farkında olup yapmamak ilgisiz olduğunu gösterir severekmi evlendiniz?
Yok aslında tanıştık 2 hafta sonra aileler tanıştı ama o acele etti hatta ben söyledim çok erken biraz bekleyelim diye ama o ısrarla evlenmek istedi
yangından mal kaçırır gibi olmuş biraz çok hızlı olmuş biraz birbirinizi tanısaydınız keşke . peki farklı yollar demedinmi bu konuyla ilgili
Böyle giderse sen aldatırsın
Çok fazla kafana takıyorsun umursama
Bunu onunla konuştun mu?
Esin nemis yapiyor
Komiser
Normal yogundur
Hayır o kadar yoğun değil canı istediği zaman sürekli arkadaşlarının yanında
O kötü iste
Peki seninle yatıyor mu?
Özeliniz nasıl