Güncellemeler
+1 yıl
Benim annem bi laf ettiğinde kıyameti koparaan bir insan eşim ama kendi annesi başka bir şehire tatile gittiğimiz için oturup ağlamış oğlum beni dinlemiyor diye eşim de annesine üzülme yavrum bi daha yapmayız falan diyor tamam annen ile kavga etmeni istemem ama benim anneme saydırıp kendi annene bunu yaparsan ben ne yapayım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aile ö emli o lar arkand aolurs aherseyi başariyosuj zaten yoksalar eğer öylece ortada kaliyosun
Aynen öyle maalesef
Neden daha dişli değilsin mesafeni koymalısın sana bir strateji öğretmem lazım
Zaten 1 tane arkadaşım var o da hep böyle söylüyor kendini savun diyor ama bilmiyorum ölümlü dünya yarın öbürgün bir şey olursa ben pişman olurum diye düşünüyorum kırmak istemiyorum
Aslında istiyorum ama yapamıyorum bu daha doğru olur
Saçmalıyorsun ölümlü dünya da bir sana bana mı ölümlü hakkını savunmayan dilsiz şeytandır diye hadis var
Peki nasıl yapıcam 🥺
Zor hayat boşan geç artık dimi kimsesizlik yetim büyümek zor
Evet annen baban varken kimsesiz büyümek çok zor arkanda yaslanacabileceğin bir annenin babanın olmaması çok zor
Zor bende aynı yetim büyüdüm aile hasreti çektim yok dertleşmek içimi dökmek istiyorum dinlerseniz
Dinliyorum tabiki anlatabilirsiniz
Gizlisin ama
Yanlış anlamayın ama özelden konuşmuyorum kimse ile en son biri daha böyle şeyler demişti saçma sapan konuşmaya başladı anlatmak isterseniz buradan dinlerim
İsterseniz sizde gizlenirsiniz
Yanlış anlama öyle sapık yok niyetim yok insan ca konuşmak
İnanın kimseye güvenemiyorum artık
Ben kötü art niyet değilim içimi dökmek insanca sohbet
Deprem herkesin hayatında deprem yapti
Evet depremden sonra ben herkesin aslında ne olduğunu gördüm depremden sonra evinden kovanlar iftira atanlar kalacak yerimiz yok biz sizi almaya gelicez diyip bizimle dalga geçenler yolda yalnız başımıza bizi tek bırakanlar hayat çok yordu ama bu depremden sonra 10 yaş yaşlandım
Hangi şehirde
Adıyaman
Doğu ahlakı normaldir
Evet doğuda doğmak kadar kötü bir şey yok kadın olduğun için hep eziliyorsun
Tahmin ediyorum sözde kadın başımızin tacı derler
Doğu tarafının 3 lafından 2 si yalan 1 i süpheli her şey beklenir bunları gördükçe ben utanıyorum
Mecbur dururlar ama gönüllü olarak değil
Cidden çok yoruldum zamanında anne sevgisi nedir baba sevgisi nedir görebilseydim 1 kere başım okşansaydı çocuk yaşımda evlenmezdim o evden kaçmak için evlendim daha beter yere düştüm