Eşimin kız kardeşi malum evleniyor bizim düğünde bize bir şey takmadı mobilya alışverişinde paramız yok diye kavga çıkardı eşimle o dönem birbirimizi üzmemize sebep oldu ve bize para yok diye bizi gererken kendi evlerine mobilya, abinin çocuklarına yatak odası takımı aldılar. kız annesine bizim düğün zamanı bilezik alıp verdi gözümüze soka soka tekrar tekrar söylediler ve evime ilk gelişte te kayınvalidem de görümcemde eli boş geldi. Ama biz yine de bi şey olmamış gibi hiç bu konuları açmadan konuşuyoruz. Şimdi üç aylık bebeğimiz oldu ona da bi şey getirmedi. Büyüklük bizde kalsın istemiyorum herkes yaptığının karşılığını alır bunu göstermek istiyorum eşimde kardeşini seviyor ama bu konular geçince o da kırgın sizce ne yapmalıyım
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Düğünde tak 200 lira onuda kocan taksın bimden tatlı tabağı takımı al ver ev gitmesine sinir olsun pacoz görümce
200 takarsak damga oluruz herhalde 🤣 hiçbir şey takmamak daha iyi sanki
Pisligine ya soruyu okurken sinir oldum yeminle kb. Sjsjsjs
Ama tam skandal hareket jsjsj 🤣 biz iyi olmaya çalışıyoruz kimseyle sen yapmadın diye kötü olmuyoruz yapmayana da yapmamak düşer diye düşünüyorum ama eşim abi olarak akranların dilinde kötü duruma düşmesin istiyorum
Düğüne git bir şey takmayın. 'taki töreninde bebekle ilgilen.
Benim kaçışım kolayda eşim i düşünüyorum
Bolca görünsün ortada hızlı hızlı yürüsün iş yapıyor gb. O yeter.
Hiçbirisey takmayın takarsan AA enayiye bak der takmazsan etkisi olur
Bence de kısa günün kari ben onlara hiçbir şey yapmamıştım der yine mutlu olur öyle biri çünkü
Aynen öyle sakın takma
O onun tecrübesizliği ve cahilliği düşüncesizliği
Siz altın ya da butceniz neye el veriyorsa bence takın
Bırak kendi utansın, yaptığı için.
Benimle aynı yaşta ve kendi arkadaşları evlenince ve çocukları olunca takı takılması gerektiğini biliyor pek utanacak gibi de değil bi şey yapınca dilinde oh kitledim enayi malı gibi tabirleri var tebessüm edip geçiyorum
Eşinin kız kardeşi sonuçta
El kapisida sayılmaz.
O bir hata yapmis, düşüncesizlik ya da cahillik ne dersen. Ancak onun seviyesine indikten sonra ne fark kalır ondan.
Siz üzerinize düşeni yapın varsın enayi desin kendini akıllı zannetsin. Düğündur, cenazedir , hastalık sağlık bu tür şeyler unutulmaz.
Bak siz unutmamissiniz yaşadığınız durumu, oda tüm bu yaptığı cahilliğe rağmen ablam eşi geldi dugunume altın taktı veya her ne ise kendisi utansın uzerinizden ciksin sorumluluk. Takdir sizin
Biz zaten bize karşı yaptığı her şeyi unutalım dedik eşimle yeni sayfa açalım bebeğimize yaptıklarına bakalım dedik hala olarak arkadaşlarının bebekleri kadar bile yeri yok yeğeninin yani akraba olarak sadece var ama faydası yok insan herşeyi unutmak istiyor ama evladına bi şey yapılmayısı üzüyor
Haklısın doğru söylüyorsun
İnsanın da zoruna giden bu zaten evladına karşı yapılanı unutmuyor oluşu.
Büyüklük sizde kalsın, oda zamanla akıl olgunluk sahibi bir insan olur umarım. Kötülüğe kötülükle karşılık verilnemesi düşüncesindeyim. Yoksa ondan bir fark kalmaz. bazı insanlar erken yaşta olgunluk mertebesine yükseliyor bazıları zamanla yaş geçtikçe
Bilezik almışlar ya eve gelirken niye tekrardan bir şeyler getirsinler taktığı kadar takarsın
Biz iki geliniz ilk geline bilezik takıp ev hediyesi de alınmış o yüzden takmadığı için takmayayım teşekkürler
Senin için bir şey yapmayan birine hiçbir şey yapmayacaksın
Görümce aklım çıktı seni görünce zor arkadaş zor insanlar çok zor
Hayır bi de bizden çeyiz hediyesi istiyor kırmamak için gülerek geçiştiriyorum biz hiç bir şey yapmasak yeridir
Sen bı şey yapma ama anısına haktır ne de olsa kız çocuğu
Eşimde bende biriz zaten takı takmıyırsak ta bi ev hediyesi almalı mıyız
Bence gerekli
Takı takmalı mıyız peki bi çeyrek gibi eşim abisi oluyor çünkü
İşte burada abisinin karar vermesi gerekir çünkü bundan sonra en önemli tutum ona ait olacak olaya fazla dahil olma onlar iyi olur sen kötü
Eşim çok iyi niyetli ona kalsa kardeşin her istediğini alır takısınıda takar ama kardeşi abisini saymaya gelince yok bide bu kadar şey yaşadım asla hiçbirine kötülük yapmadım ama dedikodum yapılır ben sadece kendimi de eşimide yedirmek istemiyorum eşim herkesle kötü olur benimle olmaz o kötü duruma düşüp üzülmesin istiyorum ama bilezik takarakta kendimi üzerim diye düşünüyorum
Bilezik çok ağır olur bu durumda en fazla bı ceyrek
Eşinin kardeşi sonuçta takı şart 😊
Ama o ne abisine ne de yeni doğmuş çocuğuna hiçbir şey getirmedi yaşı küçük değil 29 evlenirken de para yüzünden eşimle üzülmemize neden oldu annesi babası onun kadar dert etmedi harcanan parayı yine de bi çeyrekte olsa takılmalı mı , takmasak bi şeyler kafasında oturur mu , ya da üzülür mü ki
Şahsen ben olsam takı yaparım en azından belki kafasına dank eder utanır insanlık görür.
Pek utanacak gibi değil bizden sürekli çeyizine airfry kahve makinesi gibi orta maliyetli şeyler isteyip duruyor zengin değiliz ama bunları alabiliriz niye alalım biliyorum ki bi şey olduğunda ilk gözden çıkaracakları biziz geçmişi açıp insanların yüzüne vurmak istemiyorum ama bi yandanda eşim takı takmadı diye de kötü gözüksün istemiyorum yoksa hak etmiyor
bir şey almayın kanka kısasa kısas
Hiç bir şey takmayin hak etmiyorlar
Görümcen sonuçta bı burma bilezik takman lazım
O abisinin eşine ve abisinin kızına bi şey takmadı
Doğrudur ama insanlık sende kalsın annemle yengem birbirlerinden nefret ettiği halde annem yengeme burma bilezik taktı hemde 2 tane
5tl yeter
Yarım ya da çeyrek
Takma birsey
Yarım altın
Bana gönder
Takmayn