Arkadaşim yapiyor yapiyor ondan sonra Ben naptim diyor?

Arkadaşimla 13 senedir bir arkadaşliğimiz var fakat son zamanlarda çok değişti bu zaman kadar flörtü dahi olmadi son 2 aydir köyden bir flörtü var kendiside diyor tipsiz diye ama sirf flörtü buna iltifat ediyor diye hep bunla konuşuyor sohbet ediyor sevgilisi bunu çok pohpohluyor buda şimariyor son zamanlarda beni küçümsemeye başladi ikidebir beni aşağa çekmeler laf atmalar sen şusun busun demeler ondan sonra ay yok saka yabiyorum demesi kendini dünyanin en bakimli kiz olduğunu sanmasi oysaki 3 aydir ayni pantolon ve üstle geziyordu iki parça kiyafet aldi dün çarsida Ben çok güzelim diye geziyordu zaten beni kiskaniyor gibi geliyor bana bende bunla buluşmamaya karar verdim önce yapiyor yapiyor ondan sonra her şey normalmiş gibi davraniyor sanki hiç bişey olmamiş gibi hiç kimsenin kalbini kirmamiş gibi davraniyor bugün yine buluşmak istedi Ben dedimki canim istemiyor cunku uzak durmaya karar verdim oda bana gelmiş senin benle bi sıkıntin mi var diyor hayir diyorum söylesene diyor bende herkes kendi sıkıntısını kendi bilmesi lazim dedim size napim
Arkadaşim yapiyor yapiyor ondan sonra Ben naptim diyor?
Cevapla