Evlilik fikrine sıcak mısınız, soğuk mu?

Az önce bir kez daha evlilik fikrinden soğudum arkadaşlar. Ne diyordu Alişan "aklın varsa evlenme." 🙄

Heh tam olarak ondan.⚡️

Siz evlilik fikrine sıcaklık bakımından kendinizi nerde görüyorsunuz? 👽

Evlilik fikrine sıcak mısınız, soğuk mu?
Ekvator gibiyim, sımsıcağım! Keşke girsem dünya evine...🤵🏻‍♂️👰🏻‍♀️
Kutubum kutup! Evlilik benden uzak olsun. ☃️
Orta kuşağım bu konuda. Zorlukları korkutuyor ama bir yuvam olsun istiyorum. 🏡
Diğer (Yorumlarda belirttim)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Evlilik fikrine sıcak mısınız, soğuk mu?
Cevapla