Yeni tanıştığım ve güzel güzel konuştuğum biri bir sonraki karşılaşmada pek enerji vermiyorsa hakkımda dedikodu olabilir mi?

İlk konuşmada rahatsız edici şeyler mi söylüyorum acaba? İnsanların eleştirilerini duymak isterdim bu konuda. Öyle hiç bir şey söylemeden etmeden durduk yere iletişimi kısıtlamak yerine bir sorun olduysa birbirlerine söylemeli insanlar bence...

Bir de mesela o kişi ve çevresindeki kişiler genel olarak bir dışlama davranışında. O yüzden dedim o insanlar arasında benim hakkımda kötü şeyler söyleyen ve herkesin arasında dolaşan bir dedikodu olabilir mi?

Mesela ofisin diğer tarafında oturan insanlar yine selam verirler ama genel olarak dışarıdan yeni kişileri kolay kolay kabul etmiyorlar. Belki de onlar daha samimidir kendi aralarında, o yüzden aralarındaki bu samimiyeti bozup fitne fesat olabilir diye yeni insanları kolay kolay kabul etmiyorlardir..

Yeni tanıştığım ve güzel güzel konuştuğum biri bir sonraki karşılaşmada pek enerji vermiyorsa hakkımda dedikodu olabilir mi?
Cevapla