İlk konuşmada rahatsız edici şeyler mi söylüyorum acaba? İnsanların eleştirilerini duymak isterdim bu konuda. Öyle hiç bir şey söylemeden etmeden durduk yere iletişimi kısıtlamak yerine bir sorun olduysa birbirlerine söylemeli insanlar bence...
Bir de mesela o kişi ve çevresindeki kişiler genel olarak bir dışlama davranışında. O yüzden dedim o insanlar arasında benim hakkımda kötü şeyler söyleyen ve herkesin arasında dolaşan bir dedikodu olabilir mi?
Mesela ofisin diğer tarafında oturan insanlar yine selam verirler ama genel olarak dışarıdan yeni kişileri kolay kolay kabul etmiyorlar. Belki de onlar daha samimidir kendi aralarında, o yüzden aralarındaki bu samimiyeti bozup fitne fesat olabilir diye yeni insanları kolay kolay kabul etmiyorlardir..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer