Adanada yaşayan varsa Allah size sabır versin nasıl yaşıyorsunuz orada?

Her şeyiyle kötü lütfen kimse övmesin genci yaşlısı kadını adamı çoluğu çocuğu hiçbiri peş para etmez insanlar bugün liseli bir ergen anneme nene dedi annem 50 yaşında kadın ve annemle dalga geçtiler dedim düzgün doğru konuşun ergenler dedim diye 4ü birden üzerime saldırdı bu nasıl rezalet yahu yolda yürüyorum herkes tas kafalı baba bilader dayı diyerek konuşuyorlar herkesin elinde sigara trafik desen rezalet İzmir'de böyle bir trafik görmedim şoförlere zaten bir şey diyemiyorum adam otobüste bela okudu küfür etti ve çok agrasifler kadınlar desen görgüsüz küçük çocuklar var kafalarına göre sokaklarda geziyor yaramazlık yapıyor bugün gerçekten adanada can güvenliğimiz yoktu her an kavga çıkartmaya yer arıyorlar çatacak insan arıyorlar

Adanada yaşayan varsa Allah size sabır versin nasıl yaşıyorsunuz orada?
Cevapla