atadan kalma manevi güzellik.
paranın verdiği huzur.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevgilim ya da eşim varsa doğal yerde yaşamak isterdim orman da klübe olabilir.. her şeyden uzak da ama tek yaşayacaksam şehir de yaşamak isterdim tamamen yalnız kalmamak için... residans gibi yerler olabilir
Doğaya çekiliyorum şu sıra. Oysa fütürist hayallerim, siyah ve lüks kokan ideallerim vardı. Ama mütevazi bir hayat yaşamak daha cazip geliyor artık
Thank ⁁ou
Cevap
5Cevap
Köyde 30 kilo verdim çalışarak bi de temiz hava misss.
Şehirden başka yapamam. Fazla sessizlik bana iyi gelmiyor. Ses olması lazım ki yalnız olmadığımı bileyim.
Eğlenceyi ve insanları severim. Doğada 1 hafta bile fazla gelebilir.
Sade doğal nostaljiyi yaşayacağım sessiz sakin küçücük yemyeşil bir köy
Tabiki birinci şık
Paranın verdiği huzur
gıcık kapıyorum senden
olmaz görmem lazım işim rast gitmez
☺️☺️
ya kusurbakmayın kırdıysam sizi üzgünüm canım sıkkın
mezardan farkım yok tövbe yarabbim 😔😔
hayattan insanlardan yalnızlıktan durumlardan vs vs
kedilerimle teselli oluyorum. ailevi olsun çevrem olsun dinlemeye ihtiyacım var
ya hani gıcım kapıyorum dedim ya takıldım şaka yaptım maruz gör canım sıkkın o yüzden kırıldıysan kusurabakma kimseyi kırmak istemem
5 tane var cins hepsi ablamın tabi ama hepsi elimde büyüdü
çok dadlılar ya
teşekkür edrirm anlayışın için senin gibi bir arkadaşım olsa sana benzer
hiç yoktur şöyle vakit geöirip konuşabileceğim vs vs
arkadaşça derdimi anlatabileceğim okadar sorun varli. başınıda ağrıtmak istemiyorum
hiç evlenmedim hiç kız arkadaşımda olmadı denedim gerçekten denedim ya sözlü ya sevgilisi var ya da istemedi tabi dünyada kız bitmiyor erkek bitmiyor doğru insanı bulmak önemli ama evlenmek istiyorum işim var çok şükür her ay gelirimde geliyor ama ailemden şikayetçiyim baba desen kendşne hayrı yok anne ev hanımı yazık geliri yok benim. evlenmemi. çok istiyor yaşım 34 ilerliyor tek yaşıyorum yıllardır
sıkıntı yok ben herşeyi allahın izniyle kendi imkanlarımla yapacağım beni. Zor sokmayacak bir insan olsa yavaş yavaş herseyini yaparım ama aileme baktım diğer türlü bir sorumluluk bende
sizinde başınızı ağrıttıysam hakkınızı helal edin lütfen 🥺
hiç sormayın çevremdeki insanlar akrabalarım be zansnı evleneceksşn yıllardır kamuda memursun vs vs diyor hep sustum sustum ama en sonunda patladım kalp kıran bşr insan değildşm. ama kalplerini kırdım ben üzüldüm sonra sna çok üstüme geldiler. birde deprem bölgesindeyim ben depremi de yaşadım 4 depremi
zaten depremden sonra 1 ay kendime gelemeyince psikologla görüştüm iyi hissedince ara verdim
haklısınız psikolog iyi yönlendiriyor
sanırım bir doğa yürüyüşü de iyi gelir gezmek. iyi gelir
teşekkür ediyorum sohbetiniz için
neden cevap vermiyorsun
anladım takip edicem sende et lütfen
Dmden yazmak istiyorum
neden
sebep
gıcık hıh
gıcık kapıyorum senden
🙄🙄😔😔😔🥺🥺🥺
Lüks bir dairede
lüks daire
Şehirde villada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar