Gülüyorum diye otobüsten indiriliyordum adil mi bu?

Ben buyum yani güler yüzlüyüm ve gerçekten çok insan vardı tutamadım kendimi birden çok kötü güldüm ve herkes bana baktı ordan biri laf söyledi şoföre söylerim indirir dedi ben yinede takmadım kulaklığımı takıp videolara gülmüş gibi yapıp yola devam ettim kxkddkxmdksk başıma neler geldi neler bu yüzden kötü mü bu?
Güncellemeler
+1 yıl
Bende atamıyorumm😂
Gülüyorum diye otobüsten indiriliyordum adil mi bu?
Cevapla