Kayın valide ile yaşanmamalıdır. Kadın ailesini bırakıyorsa erkekte yeni bir aile kurarken eşiyle farklı bir evde yaşamalıdır. Kayın valide bir süre sonra eşinizin işlerine istemsizce karışıp eşinizi rahatsız edecektir. Evlilik yeni bir aile kurmaktır. Adı üzerinde yeni bir aile. Kadın bunu kabul ettirmeye zorlanmamalıdır. Seçenek bile sunulmamalıdır. Erkek ve kadın kendi evlerinde rahatça hareket edebilmeli. Kadın sizi sevdiğinden kabul etse de bunu kimse istemez. İyi geceler.
Kayınvalideyle yaşamak hayatını karartmaktır. Etrafımda bi sürü kayınvalidesiyle yaşayan insan var asla mutlu huzurlu bir evlilikleri yok. Kayınvalide güzel bir ikişkiye mutlu bir evliliğe engel aynı evde yaşandığında
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
İyi niyetlidir ama başına geleceklerden habersizdir kısa zamanda suistimal edilir o yüzden yaşamamak en doğrusu herkes yerini bilmeli
Bence denenir olmadı ayırırsın evini...
Öyle oldugunda da kötü ayrılmış oluyorsun ara bozmak iyi değil bence uzak olsun saygı kalsın en azından aralarında
Kayın valide ile yaşanmamalıdır. Kadın ailesini bırakıyorsa erkekte yeni bir aile kurarken eşiyle farklı bir evde yaşamalıdır. Kayın valide bir süre sonra eşinizin işlerine istemsizce karışıp eşinizi rahatsız edecektir. Evlilik yeni bir aile kurmaktır. Adı üzerinde yeni bir aile. Kadın bunu kabul ettirmeye zorlanmamalıdır. Seçenek bile sunulmamalıdır. Erkek ve kadın kendi evlerinde rahatça hareket edebilmeli. Kadın sizi sevdiğinden kabul etse de bunu kimse istemez. İyi geceler.
Kayınvalideyle yaşamak hayatını karartmaktır. Etrafımda bi sürü kayınvalidesiyle yaşayan insan var asla mutlu huzurlu bir evlilikleri yok. Kayınvalide güzel bir ikişkiye mutlu bir evliliğe engel aynı evde yaşandığında
Ailelerin işin içinde olduğu yerde huzur olmaz🤔
Ezik değil de yazık be güzelim sana da..
Hayat şartlarından dolayı ise değildir
Kendi evimiz varken kira ödemek istemiyorum
Kiralar uçtu eşiniz çalışmıyorsa haklısınız
Çalışan da kendine çalışıyor kirayı sen ödiycen diyor
Ne alaka