Tanrıya dua ediyorum kabul etmiyor neden böyle oluyor ki?

Sadece canımı al diye dua ediyorum çok fazla bir şey de istemiyorum ki. Kendim yapmaya kalksam günah diye geçiyor Kur'an da. Tasiyamayacagi yükleri verip sonra da böyle olması soru işareti. Sanki ben bu dünyaya gelmek istemişim gibi davranıyor Tanrı. Küçükken de zehirlenmişim bir gün fazla bekleseydim bu dünyadan göçüp gidecekmistim ama yine yaşattı.
Tanrıya dua ediyorum kabul etmiyor neden böyle oluyor ki?
Cevapla