Bulunduğun ortamda negatif enerjinin hakim olması?

Üniversite okuyorum ancak gençler genellikle kaf dağında geziyor. Gerçekten kalbimin ısındığı bir kız arkadaşim var inanılmaz pozitif enerjiye sahiptir ona negatif olan ben miyim diye sordum hayır çevre negatif dedi ama ben kendimi negatif hissediyorum.

Yardımcı olur musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Şöyle aslında hem bunu hissediyorum hem de alt sınıftan hoşlandığım biri var ancak bana yapılmasa bile çevremde güzel olan insanlara fazla önem verildiğini gördüm ve sabah dersine çocuğun tavrını yanlış anlama ihtimalini görmek istemediğim için yarın okula gitmek istemiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar uykusuzluktan dolayı içimdeki kaygılar ortaya çıkmış uykumu alınca geçti bunlar.
Bulunduğun ortamda negatif enerjinin hakim olması?
Cevapla