Hayattan çok fazla bıkanlar var mı?

Hayattan çok fazla bıkanlar var mı hergün hastalanmak hergün okula işe gitmek şunu bunu yap olaylar kavgalar acılar bence hayata gelip gelmeyecegini kendin secmeliydik sizcede oyle degilmi? kendimiz hayata gelmeyi secmemize ragemn şuna mecbursun buna mecbursun hergun agri cekmek zorundasin sanki kendimiz istedik yani aslında bence çocuk istemek ona kötülük yapmak demektir kimse hayatı sevmiyor bi süre sonra genelde bende hiç var olmak istemezdm sizdede böyle mi

Hayattan çok fazla bıkanlar var mı?
Cevapla