Abi bu insanlar şaka bir yana kendilerini cidden ne sanıyorlar?

Bu soruyu ben bir şey yaşadığım için sormuyorum. Dışarı da mesela gözlemliyorum ya da başka bir yerde selam versen almıyorlar. Garip garip egolu davranışlar. Hayretler içinde kalıyorum. Siz de böyle tiplere denk geliyor musunuz? Ya da nasıl davranıyorsunuz?
Abi bu insanlar şaka bir yana kendilerini cidden ne sanıyorlar?
Cevapla