Düşündüm de, hep ben mi soru soracağım? Biraz da siz sorun, ben cevaplıyayım. Ne dersiniz😻?

Hiç bir iş yapdan oturmak gerçekten çok sıkıcıymış şu anda bunu çok iyi anlıyorum 😬🤭 hadi bana soru sorun zor sorulara açığım dermişim😻 hadi sorun sorun 🤍

Düşündüm de, hep ben mi soru soracağım? Biraz da siz sorun, ben cevaplıyayım. Ne dersiniz😻?

Görünmeyenden görünene, düşünülenden hissedilene, hissedilenden düşünülene, görünenden görünmeyene giden... ince bir tertip var...

Düşündüm de, hep ben mi soru soracağım? Biraz da siz sorun, ben cevaplıyayım. Ne dersiniz😻?
Cevapla