İzmir'de okuyorum ve sene başında bir yurda kaydolmuştum. Yurt, internet sitesinde mükemmel anlatılmıştı ve ben de büyük bir ümitle gittim. Kaydımı da telefonla yaptırdığım için yurdu görme şansım olmadı. Ama yurda gittiğimde hiç de öyle olmadığını gördüm. Sonrasında internet sitesindeki yorumlara bunu yazdım, ama birkaç gün sonra çalışanlardan birinin uyarısıyla yorumumu düzelttim. Sonraki günlerde de oda arkadaşlarımla aramız bozuldu, çocukların beni dövmesinden korkuyordum ve geçirdiğim bir rahatsızlıktan dolayı kaslarımda güç kaybı oluştuğu için çok fazla karşılık da veremezdim. Babama durumumu anlattım, o da yurt sahibiyle konuştu. Yurt sahibi de ona asla izin vermeyeceklerini, çocuk bana bir fiske vursa onu kulaklarından tavana asacağını söyledi. Hatta bir akşam 25 yaşlarındaki oğluyla yurda geldiler ve oda arkadaşlarımla konuştular. Sonra odamı değiştirdiler, ben de o davranışlarına karşılık Google'daki yorumumu düzeltip 4 yıldız verdim, ama ben yurdu gerçekten hiç sevmemiştim; özel yurt demeye bin şahit isteyen bir yerdi. O yüzden birkaç gün sonra yorumumu tekrar değiştirdim ve eksiklerini tek tek yazdım. Sonra yurt müdürü beni arayıp sitemkar bir ses tonuyla " Biz sana iyilik yapalım, sen de bizi kötüle. O yorumunu düzelt. " dedi, ben de mecbur kalıp tekrar düzelttim. En sonunda da birkaç gün sonra herkesten habersiz başka bir yurda kaydoldum. Sonra eşyalarımı toplayıp yöneticilerden helallik istedim, ama onlar, toplam ücretin yarısını ödemeden gidemeyeceğimi, ödemezsem de mahkemeye vereceklerini söylediler. Bana karşı o güne kadar samimiyken bir anda 180° değiştiler. Hatta yurt sahibi dedemle kavga edip telefonumu önündeki masaya fırlatırcasına attı. Ben de o davranışlarına karşılık, 2024 Yks Yerleştirme Sonuçları açıklandığında öğrenci kaybetmeleri, yeni kayıt alamamaları için Google'da çok kötü yorumlar yapacağım.
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bence olanı yazman yeterli. Konu iftiraya girmeden. Zaten hiç bir otel bile gerçekte gördüğumüz gibi internet sitesindeki ile aynı olmuyor. Reklam yapmalılar ki, öğrenci toplasınlar.
Ama gerçekten kendileri de yalan yanlış yorumlar yapmış. Güya orası İzmir'deki en iyi yurtmuş... 😂
Ben de ilk kayıt yaptıracağım zaman gerçekten öyle zannedip çok sevinmiştim, ama benim için tam bir hayal kırıklığı oldu...
Ayrıca ne olursa olsun, dürüst olmalılar. Yani yalan yere orayı İzmir'deki en iyi yurtlarından biri olarak tanıtmaları bence büyük bir yanlış. Resmen insanları kandırmaya giriyor.
Orası için İzmir'deki en iyi yurt diye yorum yapan kişi ise yurt sahibinin oğlu, yani yurt müdürünün ta kendisi.
Ben de o yüzden yorum yapmanıza hak veriyorum, çünkü yalan dolanla kandırılmak kimsenin hoşuna gitmez. En azından bir-iki kötü yorum (haklı kötü) o yurta başvuran öğrencileri etkileyecek ve kalitelerini düşürecektir.
ve yurt sahibinin dedeme bağırıp konuştuğu telefonu ( benim telefonumla konuşuyordu ) önündeki masaya fırlatırcasına atması da beni çok sinirlendirdi. Ben oraya helallik isteyip her şeye rağmen güzel bir şekilde ayrılmak için gitmiştim, ama resmen söverek çıktım.
Yani sence yurt sahibiyle yurt müdürünün bana yaptıklarının tamamını yazsam doğru olur mu?
Ama tabii, bunu yurdun eksiklerini, yurttaki hoşuma gitmeyen şeyleri de ekleyerek yapacağım.
Müdür çok kaba ve saygısız biri diye yazmanız yeterli olur, detaylara girince hem siz olduğunuz aşikar olur, hem yalan söylüyor diyerek tazminat davasına (insan hakları) kadar gider konu.
Evet bu konuları yaza bilirsiniz bence. Eksilerini, anlatıldığı kadar güzel ve kaliteli bir yer olmadığını, hiç kimsenin görmeden başvuru yapmaması gerektiğini belirte bilirsiniz.
Ama bir de şu var ki; orada kaldığım süre içerisinde bu yorumuma benzer 2 yorum yapmıştım ve ikisini de yurt yöneticilerinin uyarısıyla kaldırmak zorunda kalmıştım. Yurttan çıkarken de yurt sahibi bana biraz sert bir dille " Bir daha da öyle kötü yorumlar yapma ha " demişti.
Yani şimdi bir kez daha öyle bir yorum yaparsam onların da bana hukuki bir işlem yapmasından veya gayrihukuki bir şey yapmasından korkuyorum. Öyle bir şey yapma hakları var mı? Ona göre yorum yapacağım.
Sizin gibi haksızlığa uğrayanlar varsa onlardan da rica ede bilirsiniz, farklı kişiler tarafından yazılmış yorumlara karşı çıkamazlar.
Yani öyle kişilerin olup olmadığını bilmiyorum.
Tek başıma öyle bir yorum yapsam dediğim gibi, herhangi bir hukuki işlemde bulunabilirler mi?
Bence kişiye gore hakaret içeren ifadelere yer vermezseniz sorun olmaz.
Yani hiç kimseye yönelik hakaret içeren bir yorum yapmam, ama sadece yorumumun sonuna " Günde 2 tabak ücretsiz yemek yiyip ücretsiz çamaşır yıkama ve kurutma hizmeti almak için İzmir'deki lüx yurtlarda da kalabileceğiniz parayı vermek istiyorsanız burayı tercih edebilirsiniz " yazmayı düşünüyorum.
Sence sorun olabilir mi?
Yani bir de yurttan ayrılırken yurt sahibinin tehdit eder gibi " Bir daha da öyle yorum falan yapma ha " demesi beni biraz korkuttu.
Öyle bir yorum yaparsam bir şey yapmalarından korkuyorum.
Bir yıldızla puanlayarak hiç beğenmedim, bu fiyata daha iyi hizmet veren yurtlar da var-yazarak bekleyin bence. Senin olduğunu anlarlarsa cevap verirler. Ayrı hesaplar açarak da kötü diye yazabilirsiniz.
Ama benim bir amacım da gıcıklık yapıp öğrenci kaybetmelerini sağlamak, o yüzden 2024 Yks Yerleştirme Sonuçları açıklandığında yorum yapmayı düşünüyorum.
Ayrıca bizzat yurt sahiplerinin yaptığı yorumlarla yaptıkları usulsüzlüğe, aldatmacaya engel olmak istiyorum.
Olur kısa bir yorumla başlaya bilirsiniz.
Ama şimdi yapmak istemiyorum, çünkü yine beni arayıp neden öyle bir yorum yaptığımı sorup dır dır etmelerinden korkuyorum. O yüzden şimdi değil de, 2024 Yks Yerleştirme Sonuçları açıklandığında yapacağım.
O zamana sizi unuturlar derdim, ama aranızdakı olaylar hep hatırlanacağınızı gösteriyor.😂
Övünmek gibi olmasın, ama ben kaldığım hiçbir yurtta kendimi unutturmadım. Mesela geçen seneye kadar kaldığım yurtta da hâlâ hatırlanan ve çok sevilen biriyim. Hatta yurdu ve çalışanları çok sevdiğim için teşekkür babında yurt logosunun portresini yaptırmıştım, onlar da yurt girişinin başköşesine indirmişti. Geçenlerde ziyarete gittim ve o portre hâlâ yerinde duruyordu.
Varsın, o yurtta da o şekilde unutulmamış olayım. 😁
Ne güzel insanların hayatında küçücük iz bırakmak çok iyidir.
Evet.
Ben de insanların hayatında iz bırakmayı severim ve eğer bir insanı sevmişsem beni unutmaması için kendisine o tür hediyeler falan alırım.
Mesela o yurtta kalırken yurt çalışanlarından çok sevdiğim bir ablayla aramızda bir yanlış anlaşılma olmuştu, sonrasında bir anda küsmüştüm ve günlerce yüzüne bile bakmamıştım. Sonra kendisini yanlış anladığımı öğrendiğimde ise özür dileyip helallik isteyip üstüne bir de ismine özel kahve bardağı yaptırmıştım.
Ne güzel davranış🤗İnsanları üzmekten korkanlar yapar bunu. Böyle davranış da medeni insanın halidir.
Teşekkür ederim. 😊
Ama aynı zamanda, geçen sene sonuna doğru da yemekhane personeli bir ablaya, yaklaşık 1 yıldır beni her gördüğünde benimle ilgili birkaç konuda haddini aşarak eleştiri yaptığı için yüksek sesle bağırmıştım ve yurttan çıkış yaptığım güne kadar yüzüne bile bakmamıştım. Yani aslında aşırı derecede iyi niyetli, yumuşakbaşlı biriyim; ama bana yanlış yapıldığında, üstüme çok fazla gelindiğinde 180° değişirim.
Sebepsiz yere, istemeden veya yanlış anlaşılmadan dolayı birinin kalbini kırmaktan da çok korkarım.
Ben de öyle biriyim. Yurt hakkında hem karşıdakini cezalandırmalı olduğunuz, ama yine de ne yapmalı olduğunuzu aklınıza takdığınız için anladım hemen sizi. Rica ederim!
Keske gidip yurtlari canli gorup iclerinden birisini secseydin.
Ama öyle bir imkanım yoktu. Normalde geçen seneye kadar başka bir yurtta kalıyordum ve bu sene de orada kalmak istiyordum. Kaydımı da, İzmir'e geldiğimde okul kaydımla birlikte yaptırmayı düşünüyordum, ama maalesef yer kalmamıştı ve ben de İzmir'de birkaç yurdu gezip kalacak yerim de olmadığı için aynı gün memleketime döndüm. Sonrasında ise çaresizlikten o yurda kaydoldum.
Yurtlara gidip sorsaydin 2 3 gunluk ucretle bir pansiyon vs de kalabilirdin olan 55 bine olmus
Ama bir de önceki yurdumun müdür yardımcısı ablayla da görüşmüştük ve o da İzmir'deki tüm yurtların dolduğunu, bulduğumuz ilk boş yere kaydolmamı, aksi takdirde yurt bulamayabileceğimi söylemişti. Öyle olunca ben de mecbur kalıp oraya kaydoldum, ama maalesef sonrası önceki paylaşımlarımda da atlattığım gibi oldu...