Sizce öcümü almak, biraz da pislik yapmak için böyle bir şey yapsam nasıl olur?

İzmir'de okuyorum ve sene başında bir yurda kaydolmuştum. Yurt, internet sitesinde mükemmel anlatılmıştı ve ben de büyük bir ümitle gittim. Kaydımı da telefonla yaptırdığım için yurdu görme şansım olmadı. Ama yurda gittiğimde hiç de öyle olmadığını gördüm. Sonrasında internet sitesindeki yorumlara bunu yazdım, ama birkaç gün sonra çalışanlardan birinin uyarısıyla yorumumu düzelttim. Sonraki günlerde de oda arkadaşlarımla aramız bozuldu, çocukların beni dövmesinden korkuyordum ve geçirdiğim bir rahatsızlıktan dolayı kaslarımda güç kaybı oluştuğu için çok fazla karşılık da veremezdim. Babama durumumu anlattım, o da yurt sahibiyle konuştu. Yurt sahibi de ona asla izin vermeyeceklerini, çocuk bana bir fiske vursa onu kulaklarından tavana asacağını söyledi. Hatta bir akşam 25 yaşlarındaki oğluyla yurda geldiler ve oda arkadaşlarımla konuştular. Sonra odamı değiştirdiler, ben de o davranışlarına karşılık Google'daki yorumumu düzeltip 4 yıldız verdim, ama ben yurdu gerçekten hiç sevmemiştim; özel yurt demeye bin şahit isteyen bir yerdi. O yüzden birkaç gün sonra yorumumu tekrar değiştirdim ve eksiklerini tek tek yazdım. Sonra yurt müdürü beni arayıp sitemkar bir ses tonuyla " Biz sana iyilik yapalım, sen de bizi kötüle. O yorumunu düzelt. " dedi, ben de mecbur kalıp tekrar düzelttim. En sonunda da birkaç gün sonra herkesten habersiz başka bir yurda kaydoldum. Sonra eşyalarımı toplayıp yöneticilerden helallik istedim, ama onlar, toplam ücretin yarısını ödemeden gidemeyeceğimi, ödemezsem de mahkemeye vereceklerini söylediler. Bana karşı o güne kadar samimiyken bir anda 180° değiştiler. Hatta yurt sahibi dedemle kavga edip telefonumu önündeki masaya fırlatırcasına attı. Ben de o davranışlarına karşılık, 2024 Yks Yerleştirme Sonuçları açıklandığında öğrenci kaybetmeleri, yeni kayıt alamamaları için Google'da çok kötü yorumlar yapacağım.
Sizce öcümü almak, biraz da pislik yapmak için böyle bir şey yapsam nasıl olur?
Cevapla