Böyle bi olay yaşandı çok saçma değil mi?

Ben 2 aydır başladığım fabrika işindeyim. 2 aydır aynı durakta servis bekliyorum

Bi tane adam keko. O da bekliyor kendi servisini. Ama o bayağıdır orada.

Hissediyordum bu adam kesin bana yanaşıcak konuşacak diye. Tamda bugün sabah durakta. Koluma biri dokundu. Korktum oydu. "Günaydın sen doğan zarfta mı çalışıyosun" dedi. Evet dedm. orada ilker diye biri var tanıyo musun dedi. Hayır dedim. 100 kişi var nerden bileyim Kaçıncı katta dedim.

"Katı bilmiyorum da ona söyler misin beni acil arasın" dedi

Ben "numarası yok mu sende " dedim. Yok dedi. "Tamam diğerlerine sorarım görürsem söylerim" dedim. Konuyu kapatır sandım. Adamın Instagram profilini gösterdi nasıl tanımazsın kocaman sıfatı var adamın dedi.

Tanımıyorum dedim. Benim adımı sordu. Kendi numarasını verdi. Ona vermem için. Sonra ben telefonu kapatıp servise doğru koşup uzaklaştım adamdan

Böyle bi olay yaşandı çok saçma değil mi?
Cevapla