Biz esimle iki kişiyiz dünden 2 çeşit tatlı yaptım yaprak sardım eti Marine ettim
Sabahtan da fırına attim ki yavaş yavaş pişsin diye 😔
Gelecek olan kişi yarin geliriz dedi et kötü olur mu nasıl muhafaza edeyim birgun de bayatlar mi
Sabahtan da fırına attim ki yavaş yavaş pişsin diye 😔
Gelecek olan kişi yarin geliriz dedi et kötü olur mu nasıl muhafaza edeyim birgun de bayatlar mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Oturun kendiniz yiyin onlarda b0k yesin en ayar olduğum tipler. Hiç saklama oturun kendiniz yiyin
Çok yaptım 5 kisi geleceklerdi bizle beraber 7 kişi olacak diye biz iki kişi yiyemeyiz o kadar yemeği bir de çok uğraştım yoruldum bir daha çağırsam aynısı olacak yarın geliriz dediler yarına kötü olur mu
Valla eti alacak yiyecek durumum olmadığı için et nasıl bozulur nasıl bozulmaz hiç bilgim de yok :) Ama marine ettiysen üstünü streçle dolaba koy bozulmaz.
Pisirdim eti onlar aramadan önce teşekkür ederim
5 kişilik etin hepsini pişirdin mi yani
Evet ben avrupada yaşıyorum et burada çok ucuz lüks değil yani kusbasi et kilosu 9 10 euro filan bende bir kilo yaptım işte
Bizde 10 tl gibi bişey yani vayy be bizde ete hasret gidiyoruz işte. Valla et her türlü yenilir bence oturun ekmeksiz şekilde yiyin 1 kilo kuş başı çok değil ki zaten rahat yenir yani. Pişirdiysen en fazla saklayıp yarın ısıtabilirsin 1 gün de bozulmaz yani imkansız. Siz bugün biraz yiyin kalanı kaba koyup saklayın ertesi gün de ıstırsın tabi ayıp olur bilmem ne diye düşüncelere girmeyeceksen. Et zaten aynı tadı verir 1 gün geçse de ısıtıldığı anlasılmaz yani
Rabbim Türkiye'nin yardımcısı olsun Gerçekten bu yaz gittim ve Şok Oldum aylık masrafım burada yaşadığım masrafımı geçti BİM'den alışveriş yapıyorum aldığımda hiçbir şey yok 100 liradan aşağı çıkamıyorum gerçekten asgari ücretle Türkiye'de yaşayan insan nasıl yaşıyor Anlamak mümkün değil
Aynen öyle cips olmuş 25 30 tl düşün 100 tl ile 3 ürün alırsın. Abur cubur bile yiyemiyo artık kimse eti boş ver yani. Et yemek hayal 600 700 tl et olur mu ya insanlar ete hasret ölecek yani o durumda. Sen hangi ülkedesin
Bayatlar onlar bizi davet et
1 günde kötü olur mu ki
Yarın tekrar isitirsan bir şey olmaz
buzluga at istersen
Pisti et yarın gelecekler buzluğa girmez ki
yooo büyük narketlerde şoklanmış et satılıyo pişmiş