Nasıl nasıl onca çocuk onca mazlum onca günahsız onca bebek neden neden nası nasıl olabiliyor zerre merhamet yokmu nasıl olabiliyor ya nasıl
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Soruna cevap sorum
Savaş istiyorlar. Savaş bir neden mi veya sonuç mu?
Savaş isteyen taraf belli onca yıl belli zamanlarda zulüm eden tarafta belli amaçları da belli mesele Arap barış ırk hiçbiri değil dertleri o ki Türkiye’yi savaşa sürüklemek basabildikleri kadar damarlarına basmak insanlıktan çıkmış cani dehşet vahşet kelimeler yetersiz iğrenç mahluklar var kimse böyle bir yokoluşu haketmez öyle bir zulmü haketmez bugün susulanlar sustuklarınız yarın sizin bizim sessizliğimiz olacak bunu unutmayın herkese genel bir cevap olsun bu ileri geri insanlıktan bi haber yorum yapan vasıfsızlara ayrı ayrı laf yetiştirmekle vakit kaybedemem ve oturdukları yerden atıp tutanlar yarın birgün olurda tutuşursanız hepiniz bu söylediklerinizin arkasında durursunuz umarım o zamanda böyle konuşun söylediğiniz herşeyin ucunda kendiniz varsınız ucu sizede dayanacak bilin tartıp biçmeden ağzını açmayın şu boş konuşanlar hakediyor diyenler teröristlerle çocuk katilleriyle yarışıyorsunuz gibi duruyor yazık
Allah aşkına Türkiye kimin umrunda? Erdoğan da biliyordu savaşı, dünya liderleri biliyordu. Olan halka oluyor
Erdoğancı değilim bunu belirtmek isterim ama adam halkını düşünmüyor olsaydı onlara onların konuştuğu dilden elbet cevap verilirdi
Veremez. Borç gırtlağı yırttı. Ekonomi bakanı para toplamak için devamlı ülkeleri dolaşıyor.
Binyamin Nedenyahu
Derdi İranı savaşın içine çekip ortadan kaldırmak gücünü kırmak böylece ortadoğuyu avucunun içine alabilecek bunun için hamas ile birlikte ortak hareket ediyorlar. Hamas ve İsrail ikiside abd, nin güdümünde
Cenabı Allah, onları lanetmiş bir millet ifade ediyor
Kendi ırkları dışındakileri köpek ve katledilebilir diye görüyorlar çünkü. İki tarafta cani.. Biri Yahudiler diğeri vahşi arap ırkındanlar… Olan aradaki masum insanlara oluyor işte, çok yazık..
Üstün ırk olduklarını düşünüyorlar
Yahudi dışında herkesi büyük bir keyifle öldürebilecekleri öğretiliyor öyle yetiştiriliyorlar
İnsalik dışı oldukları için
Gördüğün gibi
Savaşlar böyledir
filistin masum değil
Tüh ki seni doğuran anaya yazık
Müslümanlıktan bir habersin ya insanlıktan demek isterdim ama o da aşikâr
Doğru söylüyor filistin yönetimide oyunun içerisinde fkö lideri yasar arafat, ın kızı miamide havuzlu malikesinde keyif çatıyor, yaser arafat yıllarca sözde fkö örgütü adı altında israile karşı mücadele veriyorum gibi gösterip israilin koz vermiştir. Fkö, hamas hepsi tezgah bütün bunlar İranı savaşın içine çekmek gücünü kırmak savunmasız bırakmak için. Bae ve katarda israilin sırtını sıvazlıyor
@nєslıtukєnmısєrkєkk cahil bunlar laf anlatma
Biz gene bilinçlendirilimde belki feyz alan çıkar
Velevki dediğiniz gibi doğar doğmaz çöpe atılan bir çocuğun suçunu o çocuğun kendisine atabilir misiniz?
Sizin bilgi sayıp feyz aldığınız insanların bebeklerin ölümü katillerin haklılığımı Kudüs ilk kıblemiz kutsalımız sizin için yani müslümanım diyorsanız bunu gözetmeniz yeterli olurdu sizin için lakin anlaşılan o ki farkında değilsiniz olmak istemiyorsunuz umursamıyorsunuz vs. Türkiye’de nasıl türkü kürdü hristiyanı ateisti (siyasi görüştede aynı şekilde) her telden farklı fikirde tarafta görüşte yaşayışta insanlar varsa heryerde bu şekilde siz yönetimin içindekilerde İsrail’in sırtını sıvazlıyor diyipte masum insanlara reva göremezsiniz zaten sıvazlayanlarda zarar görmez emin olun olan masum canlara oluyor anlaşılan o ki içiniz zerre cız etmemiş o kundaktaki bebeklere reva görüyorsunuz küçücük bedenlere ölümü feyziniz de bilginiz de sizin olabilir kalbe uğramayan kalbinizin yanından bile geçmemiş duygusuzluğunuzla iyi feyizlenmeler
Bir avuç çapulcunun bebek katillerinin eziyetle zulümle işgal ettiği yerleri oturduğunuz yerden çok güzel eleştiriyorsunuz birbirinizi feyzinizle coşturun durum emi
Haklısın cahilmiş her cahil gibi anlamak istediği yerden anlamak çeneyi yorduğuna değmez
Reva görenler biz değiliz kim olduğunu yazdım ama belliki anlayacak kapasiteye sahip değilsin bu kafayla devam edin siz yarın bir gün anlarsınız iş işten geçer marketten 2.5 lt kola alıp dökmeye devam et, starbucksın camlarını falan indir. 😆
Belki israilin sonunu getirir kahraman olursun
Komik şey seni işine gelmedi tabi müslümanın en güçlü silahı duâsıdır altını çizerim müslüman sende olmayan yani sen bildiğin yoldan devam işi işten geçirmek için belki markaları alıp indirilen camları tekrar tekrar yapmakta ısrar edersin he belkide İsrailin bi kuklası da sensindir 😊
Selametle şekerim selametle
Birincisi işime gelmediğinden değil boş ve bilgisiz konuşuyorsun toysun çocuksun söylediklerimi idrak edecek düzeyde değilsin sabaha kadar yazsam anlamayacaksın o yüzden, müslümanın duasımı güldürme yıllardır camilerde dua ediliyor ilk hatırladığım 13 yaşındaydım sene 93-94 camide gazze için dua ediyordu imam bizde amin diyorduk sene 2023 yaş 42 hala dua ediyoruz neyi hallettik dua ile somut bir şey göster. Komik olan sen ve seninle aynı fikirde olanlar hala buna inanıyorsunuz. İkincisi masum olmaya herkes masum hitlerin katlettiği yahudilerde kendi halinde yaşayan insanlardı ta ki führer soykırım başlatana kadar. Türk ve müslüman olan uygurlu kardeşlerim de masum kendi halinde yaşayan insanlardı ta ki çin katliam yapana kadar. Filistin halkıda masum olabilir ama bu ahmak olduğu gerçeğini değiştirmiyor filistin kendi ahmaklığının cezasını çekiyor.
Türkler kudüste barışı sağlamışken filistinlere adalet sağlarken İngillterenin sözde bağımsızlık vaadine inanıp türklere karşı İngilltereyi desteklenmesinin faturasını ödüyor. O yüzden filistinin içinde bulunduğu durum beni zerre ilgilenmiyor. Beni sadece türk ve müslüman soydaşlarım olan uygurlu kardeşlerim ilgilendirmiyor bana ihanet eden elin arabı zerre ilgilendirmiyor. Ben önce türküm sonra müslümanım o yüzden benim önceliğim araplar değil sizler gibi, önceliğimiz uygurlar olması gerekirken ne yazıkki uygur katliamı filistin kadar gündem oluyor. Arap kültürü içinize öyle bir işlemiş asimile olmuşsunuz ki kendi özünüzü unutmuşsunuz işine gelmeyen biri varsa o da sizlersiniz. Üçüncüsü: içinde yaşadığımız ülkenin yöneticileri israilin kuklası olmuş, öyle kınamak ile dua ile olmuyor çakal beni beni sözümle vurmaya çalışıyorsun çocuk beyninle😄yediğin domatesten soğana kadar hepsinin tohumu israilden ithal kullandığın tıbbi malzemelerin %60, ı israilden ithal bu ortamda beni mi sorguluyorsun, o dediğin dua ile kınamayla İsraili boykot eden zihniyetlerin işi içi boş demagojiyle anca kendi kendini kandırırsın bilmukabele sanada selametle ama bu kafayla selamet senin için pek mümkün görünmüyor neyse dediğin gibi sen dua etmeye devam et belki kurtarırsın. Yalnız kafanın köşesine iyi sok kendinizi kandırmayın başkalarını canım yerine koymaya çalışmayın senin benimle olacak iş değil bu ülkenin askeri ve yöneticisinin, meclis kürsüsünde oturanların üstesinde geleceği bir konu bu filistin için bir şey yapılacaksa israil ile olan bütün ticari anlaşmaları iptal edeceksin ülke olarak, edemiyorsan yapılan her eylem tribünlere oynamaktan başka bir şey değil. Ksde bu konuda soru sormakta buna dahil
Okumaya ve anlamaya yeterse pek ümidim yok olurda es kaza okur ve anlarsan bunada bir kılıf bulursun, demagoji yaparsın, ne demişler cahilin herşeye bir cevabı vardır bilgisi olsun olmasın, deveye hendek atlatmak mı cahile laf anlatmak mı😄