DİYELİM Kİ 2kız 1 erkek şeklinde grupsunuz?

Diyelim ki 3 arkadaş buluşacaksınız plan yaptınız. Benle beraber 2 kız 1 erkek. Diğer kız bir arkadaşımı daha getirebilir miyim diye sordu. Mesajla. O sırada ben müsait olmadığım için cevap yazamadım. Erkek olan sorun yok benim açımdan zehraya sor demiş. 1 dakika sonra o arkadaşım tamam çağırdım onu diye mesaj attı. Ne cevabımı bekledi ne ya biz başta biz bize olan yapmıştık ayıp olur mu dedi. Bence bu yaptığı hoş değil. Aynısını ben yapsam bana tavır takınırdılar eminim. Hatta bir keresinde geç kaldım diye bütün gün laf etmişlerdi. Ki benim elimde olan sebeplerden değildi geç kalmam. Bir ara da ben date'a çıkacağım çocukla buluşacaktim sonra bizi tanıştıran kişi gruptaki erkek olan işte. O zaten gelecek. Kız olan da kendini attı ortaya sonra bana laf ettiler date'a çıkıyorsun biz niye geldik falan. Yani çifte standart var.

Yarın için de karaoke planı yaptık. Kızın yeni arkadaşı çıktı. Bana sormadı bile. Siz olsanız eker miydiniz onları yoksa gider hiçbir şey olmamış gibi mi davranırdınız ya da laf mı sokardiniz?

DİYELİM Kİ 2kız 1 erkek şeklinde grupsunuz?
Cevapla