Üzülme, başkasını bulurum diye teselli ediyor kadını : ))

Üzülme, başkasını bulurum diye teselli ediyor kadını : ))

Aileler genellikle bir adım sonrasını görür, enine boyuna düşünür, öngörülü olur, çünkü o yollardan geçmişlerdir, yine de ailenin öğüdü yabana atılmamalı, aileler bir ilişkiye onay vermezken çocuklarının da karakterini/kaldırabileceklerini/diğer aileyi (neticede ailelerde evleniyor)/kültürel uyumsuzluğu göz önünde bulundurarak onay vermeyebiliyorlar, genellikle gençlerin başında kavak yelleri eserken aileler her şeyi tüm teferruatıyla düşünüyorlar, çocuklarının eş olarak seçtikleri kişiyi inceliyorlar, tahlil ediyorlar, oturuşuna, kalkışına, duruşuna, konuşmasına bakıyorlar, genellikle şunu diyebilirim ki; genel olarak aileler yanılmıyor, tabii ki kişi ailesinin sunduğu gerekçelere bakmalı, körü körüne de ailesinin her istediğini yapmamalı, ailesinin sevdiği kişiye onay vermemesine dahil sunduğu gerekçeleri akıl merceğinden geçirmeli. Ben düşünürüm, ailem sevdiğim kişiye neden onay vermiyor, belki benim göremediğim bir şeyi görüyorlar, belki çok sevmekten ötürü benim çoğu şeye gözüm kapalı, göremiyorum belki, aşk benim gözlerimi kör ediyor belki, ailemin hepsi bu ilişkiye onay vermiyorsa enine boyuna düşünürüm, her şeyin değerlendirmesini, sağlamasını yaparım, ben bir adım sonrasını görebiliyorken ailem on adım sonrasını görebilir, ben cahil ve toyken onlar pişmiştir, bir çok eleklerden geçmiştir lakin gerekçelerde mühim mesele, sevdiğim adamın saygısı, insanlığı, bana tutumu, değer verişi, sorumluluk sahibi oluşu ve karakteri hakkında olumsuz düşünceleri yoksa ailemin sözüyle de hareket edeceğimi düşünmüyorum, erkek arkadaşım başkalarının aklıyla hareket etmiyorsa, üçüncü kişileri hayatımıza dahil etmiyorsa, kimseye saygısızlık yapmayıp herkesi olması gereken yere koyuyorsa, birey olmuşsa, hayatta yolunu bulmuşsa ailemin onay vermeyişi bana manasız gelir, ailem erkek arkadaşımın sadece dövmesi var diye onay vermiyorsa ya da giyimini kuşamını beğenmeyip onay vermiyorsa bu öne sürdükleri gerekçeleri bir gerekçe olarak görmem, tabii ki ailemden vazgeçmem, ailemi atmam lakin ailemin onay vermeme sebeblerinin mantıklı olması lazım, ailemin öne sürdüğü sebebler mantıksızsa ailemi de ilişkim hususunda ikna ederim.
Döktürmüşsün yine : ))
Teşekkürler :))
Yalnız adam kadını değil de, kendini teselli ediyor, hemen de bir b planı yapmış :D
Erkekler işte hepimiz aynıyız 😂
İstisnalar da var :D
İstisnalar kaideyi bozmaz hiçbir zaman : ))
Doğru söylemiş Sagopa Kajmer 😊
Aile topluluğuna bu izni vermeyeceğimi, onlara hiçbir şekilde boyun eğmeyeceğimi çok net bilirler. Karşı çıksalar bile ciddiye almam, sevdiğim adamla kendi hayatımı yaşarım. Gerçek aşkı bulabilmek değeri bilinmesi gereken bir konu..🍀🗝️
Haklı gerekçeleri yoksa ikna yoluna giderim. İlişkimin arkasında duracak cesarete ve kararlılığa sahip biri olduğumu düşünüyorum. Aklıma yatan şeylerden kim ne derse desin, kim ne düşünürse düşünsün vazgeçmem.
Ne için karşı çıkıyor bunu bilmek lazım. Durduk yere, saçma sapan bir sebepten dolayı karşı çıkıyorsa düzgünce konuşur şımarıklık yapmamaları konusunda uyarırım
Cevap
9Cevap
Benim ilişkime kimse karşı çıkamaz tabi ki de.. çünkü ben sevdiysem tüm dünya bir araya gelse bile ben vaz geçmem sevdiğimden..
Ailem tepki şöyle olur size ne ama babam der küçksün ben nedersem o ama annam annnam allahh 😂beni şamar lar
Uuuu tam bir kaos 😂
Hahah kaos furtuna gibi çarpar annem😂
Annene masum masum baksan belki çarpmaz😂😂
😂😂 bilem yasmadım oÿle bir olay mesela ayni desem kesin ane bi çarpar bana
😂😂😂
Hahaha adam doğru olanı yapmış. Yani karşı çıkacakları tarzda biriyle olacağımı zaten sanmıyorum. Ama çıksalar da bu benim hayatım
Ailem zaten mutlaka karşı çıkacak ilişkime ama burunlarını sokmasalar çok iyi çünkü gerçekten tersim pistir.
siz haklısınız derim kimbilir göremediğim neyi görmüşlerdir 😀 😌 iyi geçinsin ailem ile sevdirsin kendisini ben karışmam gerisine
ailemi dinlerim dinlemedim hemde 4 yıl dinlemedim uğruna ailemi karşıma aldığım kişi tamda ailemin söylediği gibi çıktı ne olursa olsun aileni dinle filimler deki gibi olmaz gerçekler
İlişkimi seçerim. Ailem buna karar veremez. Ben ailemi kendim seçmek istiyorum.
Ailem kolay kolay karşı çıkacak insanlar değiller. Onları görmezden de gelemem çok zor olur gibi ya.
İllaki kulak asarım ama yinede bildiğimi yaparım 😄
Aşıksam tabiki de ikna etmeye çalışırım.. Kıyamazlar ve bir şekilde ikna ederim.. 😄
Ailem ilişkime karşı çıkmaz. Sen seviyorsan mutluysan bize laf düşmez derler.
Neyse ki benim ailem seçimlerime saygı duyuyor ve doğru insanı seçtiğimi biliyor
Aileme izah ederim ama onların da makul sebebi varsa onlardan vazgeçmem
İlişkimden vazgeçerim 😃 bu zamana vazgecmedimde noldu 😂
karşı çıkacaklarını düşünmüyorum ama karşı çıksalar bile onları dinlemem
Ailem zaten bana dedi nasıl kişilerden uzak duracağımı o yüzden hayatımda ki kişi zaten ailemin yapısına uygun bir kişi olacak
karşı çıkmaz ve bende karşı karşı çıkacakları biriyle olmam zatennn
Ailemi dinlerim nedenleri önemli
Benim ilişkimde hiçbir söz hakları olamaz
Karşı çıkamazlar. Bu hayat benim.
Umrumda olmaz.
Umursamam
Anneler her zaman hakli cikiyor ya bilemedimm
hiç kestiremiyorum
ailemi dinlerim
İnadına yapışırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?