Her gecenin bir sabahı olduğu gibi bu gecenin de olacak mı?

İstemediğim bişeye zorlanmak almış olduğum karardan dolayı cezalandırılmaya çalışmak hangi vicdana sığar.. her insanın yeri dolmaz mı? Gitmesi gereken vakti gelince gitmesi gerekmez mi….
Her gecenin bir sabahı olduğu gibi bu gecenin de olacak mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Yarın da güneş doğacak ama bende battı çoktan…
Her gecenin bir sabahı olduğu gibi bu gecenin de olacak mı?
Cevapla