Bir insan neden tamahkar olur, hep kendini düşünür, kardeşlerini neden düşman olarak görür?

Bir insan neden tamahkar olur, hep kendini düşünür, kardeşlerini neden düşman olarak görür?

Damda, tarlada, harmanda hakkım var deyip her yere çöreklenen akraba sorunsalı...

Bir insan neden tamahkar olur, hep kendini düşünür, kardeşlerini neden düşman olarak görür?
Cevapla