
Damda, tarlada, harmanda hakkım var deyip her yere çöreklenen akraba sorunsalı...

Damda, tarlada, harmanda hakkım var deyip her yere çöreklenen akraba sorunsalı...
Ben mesela bana yaşatılanlardan dolayı birini düşman olarak görebiliyorum yani bencillikten değilde tamamen o sebepden yani... hiçbiriyle benzer sebeplerden dolayı pek kardeşlik bağım da yok açıkcası...
Çünkü insanlar hiçbir zaman birbirini çekemez hep kendinin üstüne olmasını ister kendinden başka insanın üstüne olmasını istemez Bu da insanın nefsinden gelen bir durum, özellikle kardeşler arasında kıskançlık çok olur mesela benim abim arasında da oluyor abime evlendirdiler evine aldılar her şeyini yaptılar bana yaptılar şu anda hiçbir şey yok ediyorlar ki zamanı gelince sana da yaparlar zamanı ne zaman gelecek 32 yaşındayım ne zaman gelecek ek 40-50 yaşında mı gelecek kalsın istemiyorum hiçbir şeylerini de mutlu değilim açık konuşayım kimsenin de bir şeyine karışmıyorum
Anladım
Biz akrabalarla tarla meselesi yüznden küstük seni o kadar iyi anlıyorm ki ama bu maddiyat düşkünü kapitalistleri atsan atılmaz satsan satılmaz hepsini toplasan tarla kadar etmezler
Öyle bi sorun olmasa bile sanırım bencillik kaynaklı olabiliyor. Misal teyze oldum ama yeğenimi görmedim. Yapcak bişey yok. konu her zaman maddi olmasa da insanlar bencil.
Yeğeniniz mi sizinle görüşmüyor? 🙁 Bu da tanıdık geldi 😤
Yeni doğdu görüşmemek istemez beni tanısa 😅 ortanca kız kardeşim hepimizle küs🤷♀️
Haa 😂 Şimdi jeton düştü 😅 Bence de sizin gibi samimi ve enerji dolu bir insanla görüşmek niye istemesin ki? 😅 Ama kardeşler öyle değil maalesef 😥
Hayırlısı teşekkür ederim 🙂
Rica ederim, inşallah en kısa sürede barışır, yeğeninizi seversiniz 😇👍
Cevap
2Cevap
Çıkarcı bir insandır ya da bencil bir insandır.. kibiri de olur
Öyleler, hep bana derler 😅
Senin akrabalar ve ailenle ciddi sorunların var galiba. Uzaklaşman lazım oradan. İş bul Marmara Bölgesi 'nde ya da Ege'de falan, çık gel 😅😅
Çıkarcı bencildir insan oglu, kimseyle paylaşmak istemez , kendinde olandan fazlası başkasında olmasın ister
Bencillik olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?