
Bugün bir kez daha anladım ki biri bana temas edince aşırı rahatsız oluyorum

Bugün bir kez daha anladım ki biri bana temas edince aşırı rahatsız oluyorum
Ben temastan hoşlanmam o yüzden beni tanıyan kişiler konuşurken temas etmezler. Temas etmeden de konuşulabilir geçen gün bir teyze ile konuşurken sırtıma öyle bir vurdu ki isteyerek o kadar şiddetli vurduğunu düşünmüyorum Eli baya ağırdı sözde bu yaptığı sevgi göstergesiydi
Beni rahatsız etmez bana dokunduğu zaman ölmem sonuçta. yani bana dokunarak da konuşabilir kendisi rahatsız olmuyorsa ben de sorun etmem.. hiç samimi de olmayabiliriz veya ilk kez tanıştığım biri de olabilir. bu tür küçük şeyleri dert etmiyorum ama ben asla gidip karşı cinse ya da kimseye temas ederek konuşmam. zaten mesafeli olurum karşımda ki kişi bana nasıl davranırsa öyle davranırım bende
Karşı cins çok fazla dokunarak konuşursa rahatsız olurum tabi ki bazen sevmediğim bir hem cinsim de dokununca rahatsız oluyorum. Aslında niyete ve samimiyete bağlı çünkü ben de sevdiğim biriyle konuşurken ister istemez dokunurum
Daha önce kimseye benimle konuşurken dokunma gereksinimi duyacak tavizi vermedim, oldu ki dokundu.. aniden patlatabilirim ağzına. Nefret ederim, karşımda biri birine dokununca bile bana bir şeyler oluyor.
Cevap
17Cevap
Yakınlık dereceme bağlı olarak eder ya da etmez çok samimi olmadığım birisi ise temas sevmem ama sevdiğim samimi hissettiğim birisi ise temas rahatsız etmez bu cinsiyet fark etmeksizin olan bir durum hatta temas bağımlılığım var
Bana dokunmasına izin vermeyecek kadar mesafeli olurum. Geri çekilirim. Dokunmak zaten bir flört işaretidir. Hoşlanmadığım birisi'nin dokunması beni rahatsız eder.
Ne münasabet bana dokunacak, o kadar yakın olmam. Gelene de ne oluyoooo derim
Karşı cins arkadaşımın bana temas ederek konuşması beni rahatsız eder. Hem cinsim dahi gereğinden fazla temasta bulununca uyarırım
Temas olayını genel olarak sevmediğim için aşırı rahatsız olur uyarırım.
Göz teması yeterli iletişimde, dokunmak sınırı aşmaktır.
Şimdi ne tarz bir dokunmadan bahsediyoruz o da önemli ama benim arkadaşlarım Max sarılır daha da dokunmaz
Rahatsız etmekten ziyade sinir olurum 😂 ben temas bağımlısı insanı sevmem hangi cins olursa olsun
Yo yani cocukluk arkadasimla konusurken bacagimi onun bacaginin üstüne bile atiyorum 🤠 normal bisey tabi yakinsaniz
Yakınlığına bağlı değişir, illa karşı cins olmasına gerek yok. Samimi olmadığım insanların temas etmesini sevmem
Evet hemcinsim dokunsa da rahatsız olurum ben temas bağımsızıyım
Karşı cins arkadaş ilk önce haddini bilecek.. ne münasebet derler adama..
Karşı cins arkadaş dokunarak konuşmasın rica edeceğim
Tabi ki rahatsız eder, temas etmesin kimse mümkünse. 🙄
Karşı cins arkadaşım bana dokunmasın mümkünse kimse dokunmasın gelecekteki sevgilim hariç
Sadece karşı cins değil hem cinsimin temas etmesinden de hoşlanmıyorum
Evet rahatsız olurum ve bunu dile getirmekten çekinmem
Rahatsız eder ben temas etmeyi severim bana temas edilmesinden hoşlanmam
Ne münasebet bana ne hakla dokunacakmış? Konuşmamız direk sonlandırırım
Ben de çok rahatsız oluyorum sanki sürekli baskılanmaya çalışılıyor gibi bir hissiyat oluyor
Eder karşı cins arkadaşlarım da öyle bir şey yapmazlar
hayır etmez eğer cok rahatsız edici ve uçuk bir şekilde değil ise
Temastan çok haz etmem, kaldı ki arkadaşımın temas etmesi söz konusu olamaz..
Kaç dakikada bir dokunuyor ona göre ağzının üstüne lahmacun küreğiyle vuracam
Mesafeliymdir ederler ama … bu ara saldım …. Dokunsunlar Kızlar
Yani bir kızın bana dokunması bende heycan uyandırır
Temas sevmem ben dokunamaz
Yo saçlarıma dokunabilir mesela
Evet rahatsız eder.
Evet rahatsız eder.
Gereksiz dokunuyorsa zaten farklı noktaya gider
Yok arkadaşim sonuçta
Hayır rahatsız olmam.
Yaptığı için ayar vermişliğim var hiç hazzetmem😂
Eder temas sevmem, kızlarla bile sarılmıyorum
onunla yakınsam etmez
Beni tanıyan birisi zaten dokunmaz 🙄
Teması severim
😀Heralde kırarım o eli
Ben rahatsız olurum. Herkes yerini bilsin.
alıştım rahatsız olmuyorum 🙄
Yakınlarım dışında diğer insanların bana dokunmasından nefret ederim
Evet çok rahatsız olurum
Eder ne bu samimiyet
Yani dokunmamasi gerek. Fitil olurum
Eşim yanımda mı?
Evet fazlasıyla rahatsız eder 💀
Karşı cins olduğu için rahatsız olurum evet
Bazen oluyor evet
Eder, temas sevmem
Etmez niye etsin
Karşı cins olursa sorun olmaz.
Eder
Evet eder
yani temas severim ama
Eder dokunmasın
Evet.
Evet
yoo etmez
Evet
Hayır rahatsız olmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?