İkindi namazını kilasim gelmiyor neden?

Şimdi başlığa bakıp hemen yargılamayın. 1-1,5 aydır 5 vakit namazimi kılan biriyim bazen sabah namazlarına da kalkamadiğim oluyor tabii her vakit namazı kılıyorum ama ikindi namazını kılarken bi darlaniyorum bi zor geliyor ama zar zor namazımı kılıyorum yatsıyı 15 vakit kılıyorum o bile beni o kadar zorlamiyor (2 rekat da kabir nur namaz) ama ikindinin sadece farzını kılmayı denesem de çok zor geliyor sanki namazda sırtıma yük yüklüyormuş gibi oluyor sizce neden?
İkindi namazını kilasim gelmiyor neden?
Cevapla