insanlar o kadar kötü, o kadar acımasız, o kadar merhametsiz oldular ki... artık bu tür haberlere şaşırmaz olduk. her gün bu tarz haberleri görüyoruz. ve işin en kötü tarafı ise, bu tür olaylarda hep masum hep iyi insanlar ölüyor. acımasız, cani, aptal insanların sayısı her geçen gün daha da artıyor