40 45 arasındaki bekar ya da bosanmislar neden ruh hastası gibi?

İş yerinde var böyle iki kişi. Ik olduğum halde sürekli ters yapıyorlar, saçma sapan davranıyorlar kimseye saygilari yok ve sürekli mutsuz , düşük yüzlerle geziyorlar. Tebessüm un zerresi yok.

Bende 29 yaşındayım bekarım ama kendi isteğim ve arzumla. Dışarıya da hep pozitif bir neşe sactigimi söylerler.

Sizin kudurmusluugnuzu biz çekmek zorunda mıyız.

Püühhhhh

40 45 arasındaki bekar ya da bosanmislar neden ruh hastası gibi?
Cevapla