
Deli kimdir, nedir ya da onun adı deli değil demeyin lütfen. 🤷♀️

Deli kimdir, nedir ya da onun adı deli değil demeyin lütfen. 🤷♀️
Özellikle dikkat ettim. Dizilerde, filmlerde, şarkılarda hatta gerçek hayatta bile deli denilen insanlar aslında hep hayatın sırrını ve insanların sahteliğini çözenler oluyor. Aslında onlara deli denmesinin sebebi anlaşılamayacak kadar sıradışı bir karaktere ve zekaya sahip olmaları. Hiç gerçekten deli birini görmedim ama görsem sanırım dostum ilan ederdim.
1960"lı yıllar, Elazığ Akıl hastanesinde tedavi gören deliler kaçar, Elazığ’ın cadde ve sokaklarına dağılır.
423 deli kaçmıştır.
O zamanın ünlü doktoru Mutemet Bey hastanenin başhekimidir.
Diğer doktorlar “Doktor bey ne yapalım” derler.
Mutemet Bey; “bana bir düdük verin ve arkama yapışarak gelin” der.
Doktor önde birkaç personeli arkasında tren-tren oynayarak Elazığ’ı dolaşır.
Bütün deliler bu kuyruğa girer vagon olur.
Hastaneye geri geldiklerinde sayı 612 kişidir..
Sık sık görüyorum..
Ben bunu biliyorum. Teşekkürler hatırlatma için 😌
Teşekkür ederim..
Rica ederim
Akıllı deliler, deli akıllılar...
Deliler akıllı olduğuna inanarak akıllılar deli olduğuna inanarak bir ömür geçer.
Ayrışırlarsa düzen bozulur 🤷♀️
Kesinlikle 😊
Rica ederim 🌸
Cevap
8Cevap
Gördüm deliden çok ne var.. akıllıları saysam daha kısa sürerdi hatta..
İlk defa şaka niyetindeki bir soruya ciddi cevap vereceğim.
Evet gördüm
Bak yine ilkim oldun🥲
Kahkasız cevaplaşamayacağız 😅😂 bu ilk meselesini çok konuşmasak mı 😅😂
hangi konuyu🤔😂 ayzaymır olmadan duramam 😂
Harika 😂 yok baya baya çözüyoruz 😌
Görmedim aaaa bi dakka az önce aynaya bakarken gördüm
Tanışmanıza vesile olduk 🤷♀️
Gülmekten koptum ya 😂
Bağla tekrar şimdi 😕😂
Yiiiaaa😂
Evet eskişehirde mahallede vardı ve inanılmaz derece sahipleniyorlar tanıdığı kişileri
Yakın hissettiği aslında
Evet doğru
Onlar direk ruhla alakalı kişiyle değil 🤷♀️
Evet😅sabah akşam, aynaya baktığımda🤣kesişiyoruz hatta😅
Canım benim yine burada diye sev onu 😝😂
Oo bu kadar güzel olunur mu be kadın? diye seviyorum 😅
Sen bu meseleyi çözmüşsün 🤷♀️😅
Kısmen evet😅
Akıllılardan daha çok seviyorum.
Delideki masumiyet akıllı geçinenlerin birçoğunda yok.
Tükkana geliyolar hergün ama bence deli değiller ya valla benden akıllılar 😃
Gördüm her gün görüyorum..
Bu ben oluyorum. 🤔
Evet aynaya baktıkça kendimi görüyorum...😄
Ben varım Deli.
Bizim mahallede dolu
Bizde deli İbo diye biri var
Görmedim 🤔
Ben deliyim🙄
gördüm çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?