Öğrenci soru sorduğunda illaki hepsini bilmek zorunda mıyız sözel branş öğretmeniyim çok unutulan bir ders ve bazen çok alakasız yerlerden soruyorlar. O an bilemezsemde çok kurcalıyorlar sanki her şeyi bilmek zorundaymışım gibi. Bilmiyorum sizler ne düşünüyorsunuz?
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Değiliz zaten her şeyi bilemeyiz. Gelin birlikte araştıralım bunu ben de bilmiyorum demek lazımmış. Yani fakültede öyle öğretildi 😅
Özel okuldayim ya gerçekten beni denemek için soruyolar bazıları kötü niyetli malesefki
Olsuun bişey olmaz ki hiç kimse her şeyi bilemez. Şikayet mi edecekler napacaklar
Valla öyle bir ediyolarki. Gidip müdüre söylüyorlar diğer öğretmenlere söylüyorlar. Hepsi değil tabiki ama bazı öğrencilerden şüpheleniyorum birkaç tanesi özellikle
Müdür bişey diyo mu ki bunun karşılığında ya da diğer öğretmenler?
Bir öğretmen bir öğrenciden bahsederken herkesi şikayet ediyor dedi yani öğretmenleri falan bile sınıf öğretmenine şikayet ediyormuş. Müdür ayrı olay zaten evet bu konuda laf dokundurdu bana sorarlarsa şöyle yap böyle yap cevapsız bırakma gibisinden bı de kitaba bakma dedi ama onulda akıllı tahta yok hepsini kafamdan yazmak anlatmak zorundayım bı de her sınıf seviyesine giriyorum tarihin bir sürü farklı konusu var anlaşma maddelerini bile kafamddan yazmak zorunda kalıyorum müdür böyle dediği için. En azından akıllı tahta olsaydi
O neymiş öyle ya e çok biliyosa gelsin kendi anlatsın kolay mı öyle kafandan anlatması. Siz her şeyi ezberleyip mi derse giriyosunuz merak ettim ben yapamam ki öyle imkansız
Evet maalesef her şeyi ezberlemeye çalışıyorum ve tüm sınıf seviyelerine giriyorum. Akıllı tahta olsa slayt üzerinden anlatırım en azından aklıma gelmediği anda bakarım. Eskiden de akıllı tahta yoktu ama hocalar kitaptan okutuyodu
Kitaba falan da karşılar o kadar şeyi iyi ezberliyorsunuz takdir ettim çok saygı duydum vallahi 😔
maalesef ki öğretmen hepsini bilmeli öğrenci gözünde aslında Bi pof değilsiniz ama bu öğrenci için bu şekilde değil en çok siz bilmelisiniz
Ama illaki unutuluyor diyorumya konuyla alakalı değil çok farklı yerden soruyolar bazen biliyorsam bile o an unutuyorum ya da aklıma gelmiyo sonuçta insaniz
Ya tabiki de insanız unutabiliyoruz soru stili bile insanın kafasını karıştıranilir o anda dalgın olunabilir ama öğrenciye bunu anlatamazsınız anlatmaya kalkarsanız da değeriniz düşer gözlerinde
Aynen öyle anlamiyolar asla. Farkediyorum bilemeyince bı küçümser bakış falan
O kaçınılmaz zaten Bi kere bilemezseniz nerde zor soru var böyle saçma daha çok getirirler
Daha çok açık ararlar
Öyle yapiyolar zaten tek bir sınıf ile yaşıyorum bunu şu an birkaç tanesi beni denemeye kalkıyor. Hiç hoş değil ama ergenler işte sanki kendileri her şeyi biliyoda
İşte tam olarak sizin asıl öğretmenliğiniz bence orada çünkü dediğiniz gibi ergen tam böyle eğitecek kıvamda onlara Bi şekilde bunların yanlış olduğunu gösterip onlara doğru yolda önder olmalısınız göreviniz benim gözümde branştan çok gerçekten aşırı özel bir meslek ve kutsal bir meslek ağır bunu nasıl yaparım diye sormayın çünkü ben öğretmen değilim
Çok doğru diyosunuz ama maalesef her öğrenci için geçerli değil ya da ben o kadar donanımlı değilim. Kimisi ailesini bile dinlemezken benim öğütlerim onlarda işe yaramaz ama yinede yapmaya çalışırım
Benim sizin donanımınızı sorgulamak haddim değil kesinlikle ben sizin dediğinizi bir hocada uygulamıştım bakın o öğrenciler gibi matematik öğretmeninde ve lisenin en tembellerinden dim ben 7 tane 1 le şök kararı ile geçirmişlerfi düşünün ben o saçma sorularla gittiğim hocam Allah razı olsun halen konuşurum bana matematiği ben anlamadan sevdirmiş bana o günden beri girdiğim her sınavı matematikle kazandım düşünün tarih bilmem coğrafya bilmem
Çok iyiymiş inşallah bende öyle olabilirim :)
Derste sizi sorgulayan kısım belli ya onlara böyle geçin anlattığınız konudan sorular sorun bilmeyince sizde ona onun baktığı gibi bakın
Bu tamamen şahsi düşüncem kısasa kısas 😁
Hahahhaa çok iyi ya aynen öyle yapayım anlasınlar yaptıklarıni 🤣
Bence mantıklı yap gitsin 😁
Onun kolayı var sana ödev olsun akşam arastir gel dersin olur biter jdjd
Ama artık çok uyanıklar anlıyorlar her şeyi ya. Ben size sordum diyecek. Bı de özel okul
Bende ödev verdim diyeceksin bende öğretmenlik mezunuyum böyle yaparsanız aklınızdan çıkmaz dersin
Mantıklı evet öyle diyim çok iyiymiş bu taktik. Bazıları gerçekten denemeye çalışıyor çünkü
Kendilerini zeki sanıyorlar 😂
Aynen ama bu dediğini yapcam araştırın böyle akılda kalıcı dicem 🤣
En iyisini yaparsın jdjf
Değilsin
Ama ertesi gün cevap verebilmelisin
Konu kaynıyor o zamana kadar zaten. Bı de alakası soruyolar diyorumya
O zaman sadece konumuzla ilgili soruları tebeffüste sorabilirsinşz diyebilirsin
Öyle yapıyorum ama olmuyor yine soruyolar yinede söylerim
Dersi kaynattırma, branş nedşr
tarih mi yoksa :)
Evet:)
tarihse normal. kendilerinin tarih bildiklerini düşünüp sizin bilmediğinizi düşünüyorlarsa (kendilerince tabi) öyle yapmaları normal çoğu tarih hovası yaşıyordur bunu bence :)
Ya tabiki hem o var hemde diyorumya alakasız sorular soruyolar hepsini bilmemi bekliyolar :) ne kadar hazırlıklı gitsem de zorlanıyorum
tarih çok geniş yani her şeyi bilmem mümkün değil maalesef.
Dimi öyle ya vallahi hangi biri kalsın aklımda ya
kesinlikle öyle. ben de keşke tarih öğretmeni olabilseydim tarihi seviyorum zamanında ataması sıkıntılı diye tercih etmedim şu an keşke okusaydım diyorum gerçi açıktan yazıldım ama hevesim de kırıldı doğrusu :)
Açıktan okuyupta yine tarih öğretmeni olabilirsin çok var böyle olan :) tarih öğretmeni olmak güzel ama bir o kadar zor gerçekten çok denemeye kalkiyolar insanı ve çok tecrübe gerektiriyor
öyle denenmeyi isterdim tarihi seviyorum :) açıktan olunuyor da bana zor geliyor ya artık okuyup üstüne kpss çalışacak kadar halim yok :)
Bende kpss çalışamıyorum özel sektöre geçtim o da canıma okuyor çok yorucu :)
zor maalesef. umarım özelde emeğinizin karşılığını alabiliyorsunuzdur ve umarım atanırsınız
İnşallah teşekkür ederim
rica ederim :)