İnsan yaş aldıkça anlıyormuş bazı şeyleri. İlk kez yeni yaşımda mum bile üfleyemeyecek kadar yalnız hissediyorum. Ve ilk kez kendi adıma hayata dair yeni şeyler diliyorum. Anladım ki yaş aldıkça bazı şeyler daha acı oysa da anlamlı geliyor. Yeni yaşımdaki bu beni sevmek istiyorum. Hayatım boyunca hep kendi benliğimi, ruhumu ikinci plana atmış biri olarak iyi ki doğdun diyorum. Hoş geldin kendim iyi ki varsın diyorum. Hayat yalnızken bile kendini sevmekse eğer her şeye rağmen güzel. Artık kimse için değil kendim için varım diyorum.
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Doğum günün kutlu olsun. En güzel hediyeyi vermişsin kendine
Teşekkür ederim.
Can yücel yaş şiirini oku daha iyi anlarsın durumunu 😐
Yalnız değilim zaten sadece kendime değer verdiğim için mutluyum. Kaldıki bana göre yaş çokta dert edilecek bir şey değil. Ben ruhumdaki yaşımı seviyorum, hayat enerjimi seviyorum. Sadece enerjimi ilk kez kendim için harcamam gerektiğini fark ettim hepsi bu. Biraz geç olsada bu durumdan, yeni aldığıl kararlarımdan memnunum.
Ayrıca tavsiyen için teşekkür ederim
Bazen insan insanlar arasında bile yalnızdır.
Hayat böyle bir şey zaten doğarken de yalnız değil miydi insan?
Aynen öyle doğarken de ölürken de yalnızsın ama insanlar olması etrafında bir şey ifade etmiyor Yine tek başınasın onlar sadece figüran
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında; Yekpâre, geniş bir ânın Parçalanmaz akışında. Demiş Ahmet Hamdi Tanpınar yanlız lıgı en iyi anlatan şairlerden birdir
Hayatımızdaki kişiler biz istediğimiz için varlar ki o da belli bir yere kadar. Biz nasıl, ne zamana kadar istersek eşlik edebiliyorlar ya da bizler eşlik ediyoruz. Yalnız olmak bir çözüm değil ama hayat bazen çok acımasız olabiliyor maalesef.
Yalnızlık kişinin ne anladığıyla, nasıl baktığıyla alakalı. Ama insan olan zaten sevgiye açken yalnız olmak nasıl bir cehennemdir.. Bazen yalan yaşamaktansa o cehennemi seçmek zorunda kalabiliyor insan.
Kesinlikle katılıyorum aynı şeyleri düşünüyoruz. Biraz da şans ama Kaderde ne varsa o gelir başa İnsan kaderini kendi çizer ama olmayınca da olmuyor.
Doğum günün kutlu olsun bu arada da Yeni yaşın sana şans huzur getirsin
Kadere boyun eğmesekte yolumuz çizilmiştir bazen. Ama her yol kader de değildir dediğin gibi. Bazen yaşamak gerekiyor sanırım seçimlerimiz için.
Yalanlar la dolu bir hayatı yaşamaktansa gerçek bir hayatı yaşamayı tercih ederim.
Teşekkür ederim. Umarım kendim için güzel şeyler başarabilirim.
Zaten yalansız bir hayat için yaşamak için değil mi tüm mesele.
Tabi ki başarabilirsin Cehennem diyince aklıma hep Dantenin cehennemi gelir dürüstlerin gittiği aslında cehennem olmayan yer 🙂
Olmak ya da olmamak işte bütün mesele bu
Umarım. Hayata rağmen dürüstlükle bu yola devam. Her ne kadar yanız kalmış olsakta. Cehennemi sevmeye devam..
Yalnızlık bazen seçimdir bazen kader bazen de öyle olması içindir. Yine de umutsuz olma Cehennem kavramının kökenlerini anlatmaya kalksam 12 saat sürer 😀
Güneş doğuyor yeni yaşını kutla benim için pasta ye İspanyollar der ki her bitiş yok oluş yeni bir başlangıçtır Her kötü felaketin arkasından loto piyango oynarlar Yeni başlangıçlara
Cehennemden kastım biraz ironiydi. Yani yalan yaşamaktansa insan sevgiye aç kalabiliyor. Bu da zaten insanın seçtiği kendi cehennemi değil midir? :D
Tabii her türlü bilgiye açığım :D
Teşekkür ederim. Peki senin için o pastayı yiyeceksem bu nasıl bir pasta olmalı?
Hititlerin meşhur sözüdür Ekmeğini yiyeceksin suyunu içeceksin. 4000 yıl önce söylenmiş Hayat varsa umut vardır. Umudunu yitirme
Her bitiş yok oluş bir başlangıçtırın başka versiyonu bana göre her şerde vardır bir hayır ona sıkı tutun seni düze çıkaracakta odur.
Umudum hiç bitmediki sadece kendime karşı çok sert durdum bu hayatta.
Güneş doğuyor ve ben gerçekten teşekkür ederim. Kendimi iyi hissetmemi sağladığın için.
Yalnızlıgı sevmek oluyor bu ama çok sağlıklı olduğunu söyleyemem. Ne zamandır böylesin?
Aslında çok uzun bir zaman dilimi değil. Gerçekten insan bazı şeylerde yorulunca anlıyor. Evet yalnız olmak elbette güzel olamaz ama olay kendine değer verme aşamasıysa kötü değil.
Kendini mi ıskaladın hep
Öyle de denilebilir.
Merhabalar efendim ne kadar benziyoruz ya
Bu bir anlamda iyi ber anlamda üzücü.
Bazı insanlarda yalnız ölür işte
Bence yalan yaşamaktansa yeğlerim.
İşte tam bu yüzden 5 ay önce kendi evime çıktım ve yalnızlığı daha da derinden hissetmeye başladım hqjwhejwje
İnsan kendini anlamak, hissetmek istiyor. Bir anlamda güzel bir anlamda üzücü.
Yalnızlığını paylaşabileceğim bir arkadaşa ne dersin
Teşekkür ederim ama ihtiyacım yok.
23 senedir bir kere bilene kutlanmadı
Doğru karar kardeşim
kaç oldun knk
30 oldum desem.
evlendinmi hiç
Hayır. Gerekte yoktu zaten.
kanka bana dua et hiç sevgilim olmadı yalnız ölmekten korkuyorum inşallah evlenirim. hayat yalnız geçmiyor
Evet yalnız geçmiyor ama burdaki asıl kastım önce kendine değer biçeceksin. Ha inşallah iyi biri çıkar karşına ki şans olarak görüyorum bu tarz durumları o zaman iş başka. Açıkcası ben çok değer verdim bu zamana kadar ama hep boşunaymış. Hayırlısı.
meslek ne senin
Merakını anlıyorum ancak cevap vermek istemiyorum ama çalışıyorum.
tdk gibisin zengin imajı verdin ondan dedim