Doğum günümde yeni kararlar aldım, sizce nasıl?

İnsan yaş aldıkça anlıyormuş bazı şeyleri. İlk kez yeni yaşımda mum bile üfleyemeyecek kadar yalnız hissediyorum. Ve ilk kez kendi adıma hayata dair yeni şeyler diliyorum. Anladım ki yaş aldıkça bazı şeyler daha acı oysa da anlamlı geliyor. Yeni yaşımdaki bu beni sevmek istiyorum. Hayatım boyunca hep kendi benliğimi, ruhumu ikinci plana atmış biri olarak iyi ki doğdun diyorum. Hoş geldin kendim iyi ki varsın diyorum. Hayat yalnızken bile kendini sevmekse eğer her şeye rağmen güzel. Artık kimse için değil kendim için varım diyorum.
Doğum günümde yeni kararlar aldım, sizce nasıl?
Cevapla