Güncellemeler
+1 yıl
İçen kişi sevgilim arkadaşlar
Ben hiç sigara içmedim ama günde iki paket içilen bi odada kalmak zorundayım çözemiyoruz bu sorunu haksız mıyım abartıyor muyum
Yani oda arkadaşınsa bunu yapan sana saygı duymak zorunda ben oda arkadaşımla anlaşmıştım sevmiyordu sigarayı yazın balkonda kışında belli bir adet içiyordum odanın içinde
Cevap
5Cevap
Abartmıyorsun ben hiç duramam ve kimsenin içmesine izin vermem gerekirse kıyamet kopsun
Sigara içenlerin saygı duyması gerekir elbette
Kardeşinle falan mı aynı odada kalıyorsunuz
O zaman sende başla sigaraya inat etme
Haklısın
Sigarayı içen kim
Haklısın
Haklisin
haklısın balkon veya cam kenarında içsinler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?