Küçükken neden zorbalığa uğradığımı hala anlamıyorum. Düşünceleriniz ne?

Sadece kaşlarım seyrek diye bu kadar hakareti hakettiğimi düşünmüyorum. Sonuç olarak ben büyüdüm onların yüzü kalbi gibi çirkinleşti. Geçenlerde birine denk geldim başta tanıyamadı sonra yüzsüz gibi kahve teklifi etti. Şimdide ben sana bakmıyorum aslanım.
Küçükken neden zorbalığa uğradığımı hala anlamıyorum. Düşünceleriniz ne?
Cevapla