Öğrencilerin cafelere oturması lüks mü oldu?

Selam 👋

ben üniversite okurken hemen hemen her gün arkadaşlarla kafeye otururduk. Eski üniversiteme geldim her zaman oturduğumuz caddeye geldim ve fiyatlara bakın 😰

Öğrencilerin cafelere oturması lüks mü oldu?

Biz sütlacı 5₺ kunefeyi 8₺’ye yerdik 🥺

Öğrencilerin cafelere oturması lüks mü oldu?
Cevapla