Fabrikalarda neden hep kavga edecekmiş gibi bir üslup takınmak lazım?

Kavgadan korkan hanımefendi bir kadındım, benim sinirimi çok bozdular. Kaaleye almamaya pasif görmeye başladılar, ben de dün gelene geçene laf soktum sesimi yükselttim her an kavga edecekmiş gibi konuştum. Neden fabrikalar böyle ya, çok laf sokma oynaklık iki yüzlülük var
Fabrikalarda neden hep kavga edecekmiş gibi bir üslup takınmak lazım?
Cevapla