Merhaba, 20'li yaşları an itibariyle geride bıraktım. Bana en güzel yaşlar o zamanlarmış gibi geliyor ama geriye gidemiyoruz maalesef. Ancak bir yandan da seviniyorum tam anlamıyla olgun bir yaşa geldim diye :)

Merhaba, 20'li yaşları an itibariyle geride bıraktım. Bana en güzel yaşlar o zamanlarmış gibi geliyor ama geriye gidemiyoruz maalesef. Ancak bir yandan da seviniyorum tam anlamıyla olgun bir yaşa geldim diye :)

Doğum günün kutlu olsun. Nice, mutlu sağlıklı bir yaş dilerim.
Her yaş gençtir. İnsanın kendisini nasıl kabul gördüğüne bağlıdır. Yaş sadece birer sayı ve numaradır. Daha doğrusu aldatmacadır.
İnsanlar her zaman fiziksel 10 yaş ilerde gibi hisseder. Öyle yaşar. Fakat ruh 10 yaş gerisindedir. Hakikat budur.
Teşekkür ederim. Hakikaten de öyle yani kendimi 20 yaşında hissediyorum ruhen mesela.
Çünkü doğru yaştasın. 😊 Bende hiç bir zaman hissettiğim yaşta olmadım. Keyif almanı dilerim.
Çok teşekkür ederim peki siz niye olmadınız? Çok özel değilse merak ettim :)
Hiç olmadım. Tuaflık belki bendedir. Hiç
bir zaman 41 yaşında hissetmedim.
Haa anladım ben de sandım ki siz bu bahsettiğiniz hakikati hiç yaşayamadınız. Çok pardon :)
Yok önemli değil. Estarufullah.
41 yaşında hissetmemeniz güzel aslında tuhaf değil diye düşünüyorum :)
😊
Sizi siteden yıllardır iyi tanıyorum. Bana göre siteden tanıdığım kadarı ile çok iyi niyetli , kibar ve iyi bir insansınız. Doğum gününüz kutlu ve mutlu olsun.30 yaşından sonra insan kendini yaşlanmış gibi hissediyor ama bence otuzlu yaşlar insanın en verimli ve en olgun yaşları. Yaşlanıyor muyum düşüncesi için çok erken ve çok komik yaşlar. Yaşlanmıyorsun korkma. Sadece yetişkin ve olgun bir birey oluyorsun. Hepsi bu.
Çok teşekkür ederim. Evet, kendimi daha yetişkin hissediyorum ve yorumun tamamına katılıyorum. Ayrıca hakkımdaki diğer güzel düşüncelerinize de ayrıca teşekkür ediyorum :)
Fiziksel gerçeklikler olsa dahi bence kendini genç hissedersen/hissediyorsan her zaman genç olursun. Yaşa takılma, yaşına takılıp zihin yaşını yaşlandırma bence. 30 yaşındasın diye kendini 30 yaşında hissetme mecburiyetin yok. Tabiki hayatın şartları büyümeyi gerektiriyor ama hayatın renklerini yaşına takılıp görmezden gelme 😊😊😊😊
Çok doğru bir yorum olmuş. Kesinlikle katılıyorum. Ben de kendimi genç hissediyorum normalde ama sayıca öyle tam yuvarladım diye bir sormak istedim sizlere :)
Mutlu yıllar dilerim güzel arkadaşım sana 30 diyesim hiç gelmiyor ama yauuu sen 30 olma ben olurum senin yerine 🤣
Mutlu senelerin olsun, bol sağlık, şans, huzur ve bereket diliyorum senin için 🍰🙏🙏
Ruh yaşım 20 aslında ben de öyle hissediyorum :D İyi dileklerin için çok teşekkür ederim :)
Rica ederim canım 🌸🙏
❤️Teşekkür ederim ❤️
Rica ederimmm :)
Cevap
8Cevap
Doğum günün kutlu olsun.. nice mutlu yaşlara, dilerim yeni yaşın sağlık, huzur ve mutluluk getirir.. 🥳 tabi ki de 30 yaş oldukça genç bir yaş bence.. zaten önemli olan senin kendini enerjik hissetmen
Kutlarım nice mutlu yaşlar dilerimm :) bence yaş sadece rakam insanın ruhu genç kaldıkça geçen zaman sadece bi süreç sen kendini ruhen nasıl hissediyorsan o yaştasındır hep mutlu kal 💋🥳
Mutlu mutlu yaşlarınız olsun 💐 iyi ki doğdunuz 🎈💐
Çok teşekkür ederim :))
Her yaşın ayrı bir tadı var arkaya bakarsan tadını çıkaramassın.30 lu yaşlar olgun yaşlar farkındalık olusması gereken yaşlar. Nice mutlu senelere😉
Doğum gününüz kutlu olsun herzaman pozitif ve güzel dileklerinizi esirgemediginiz yorumlar biraktiginizi goruyorum sitede iyi ki bu sitede sizin gibi insanlar da var :) her seyin gonlunuzce olmasi dileğiyle
Çok teşekkür ederim. Ayrı bir mutlu oldum bu görüşü okuyunca :)
30 yaşına yaşlı demeyi ne zaman bırakırsınız? Genç/olgun denebilir bence.
En iyi hissedeceğin bir yaştasın, mutlu yıllar..
Happy bortdeyyyy sana da hoş geldin 30 en güzel yillarin❣️
Doğum günün kutlu olsun 🎊🎂
Her yaşın bir güzelliği var umarım 30 lu yaşlarında güzel geçer 🎈
Gençsin, ve her zaman pozitif yönden bakarsan daha çok genç olursun. Doğum günün kutlu olsun. 🎉🎉🎉
Doğum günün kutlu olsun evet hâlâ gençsin hâlâ genciz😀🥳🥳🥳
Doğum günün kutlu olsun. Yaşın kendini hissettiğin yaştır, ama bence gençsin.
Doğum günün kutlu olsun, her yaşın kendince güzelliği vardır bence :D
Olgunluğa adım atmışsın bir erkek olarak çok iyi bence
Kendini kaç hiss ediyorsan asıl yaşın odur. Tebrik ederim nice yıllara.
Mutlu yıllar dostum tabii ki hala gençsin 😇
Tabiki gencsin. Saglikla huzurla mutlulukla hayirli bir omur dilerim
Bundan sonra hayat hızlı geçecek, ruhun yaşlanmasada..
Mutlu yıllar
Doğum günün kutlu olsun, evet hâlâ gençsin
60 yaşına kadar genç olursun
Doğum günün kutlu olsun 🎂🎁🎉👑 hala gençsin genç
Gençliğin son demlerinde sayılırsınız
Doğum günün kutlu olsun kardeşim
Bazı kızlar için artık milf veya dayısın😂😂
Gençsin tabi
Gencsin tabi
Biraz
Tebrik ederim her yaşın ayrı bir güzelliği var
Mutlu yıllar
Orta yaşa
İki doğdunuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?