Bugün benim doğum günüm, 30 yaşında oldum. Halen genç miyim?

Merhaba, 20'li yaşları an itibariyle geride bıraktım. Bana en güzel yaşlar o zamanlarmış gibi geliyor ama geriye gidemiyoruz maalesef. Ancak bir yandan da seviniyorum tam anlamıyla olgun bir yaşa geldim diye :)

Bugün benim doğum günüm, 30 yaşında oldum. Halen genç miyim?
Bugün benim doğum günüm, 30 yaşında oldum. Halen genç miyim?
Cevapla