Iyi akşamlar dilerim hepinize 🌸
🌸🌸🌸

Mübarek Perşembe gününüz nasıl geçti?

Mübarek Perşembe gününüz nasıl geçti?
İyi Akşamlar
Gayet iyi geçti.
Bu günün sonunda da tüm ev ahalisi bir bütün tek parça olarak sağ salim evdeler çok şükür
Zira gün içerisinde insanların başına neler geliyor.
Eğer ki bu gün sonunda da sağ salim tüm ev halkı evde buluştuysa buna şükür etmek gerek.
Öyle bir zamandayız artık
İyi akşamlarrr. Mübaret persembe, buralarda gezindigimden mutevellit boş geçti kanka. Kutsal cumaya bakicaz artik.
Senin günün nasildi
Her gunun hep boyle olsun.
Heyecani anladim da bol aksiyonluk ne yapmis olabilirsin yahu. d
Bond bir ben iki diyorsunn. iyi güzel hoş sjsjs
Peki senarist kim oluyor
Doğaçlama diyorsunnn. Çok otantik, çok sanatsal shsh
Vizyona girince güvercini yolla :d
Teynk yu
Cevap
19Cevap
Dün güzel ve çabuk geçti, darısı bu günün başına : ))
Aynen aynen : ))
Erkekler soruyor diye değiştirilmeli sitenin adı kızlardan çok erkekler var😆
"KS halkı" dediğin için dikkatim o yöne gitti
Aynı olağan işler bi mucize olmadı ama fena değildi
Ciddi bir sorunu cozmekle ugrasiyorum 1 aylik enerjimin dibini siyirmis olabilirler.
Hadi ya geçmiş olsun tez zamanda geçer inşallah
Tesekkur ederim. Bir sekilde cozulecek oyle ya da boyle.
Inşallah
Aynı sıradan biraz kavgalı filan ama idare ediyoruz
Valla anlamadım ki ailecek kaostan besleniyoruz heralde 😏
🤷🏻♀️🤦🏻♀️🙇🏻♀️
Önce ezdiler sonra pestilimi çıkardılar öyle bir gündü sabır sabır sabır
Teşekkür ederim
İyi akşamlar. Güzel bir iş günüydü. Şimdi evimde dinleniyorum
Sıkıcıydı hava da kapalı zaten 😒
Kasvetli ama
Evde yatıp dinlenmekle geçti
Evet
Müko değildi ama yaşadık
Sakin bi gündü sessizliğini sevmedim ama..
15 yerimden bıçaklanmış gibi geçti
Sabah bi boğuluyordum ama şimdi iyim
Amin gülüm
Biraz yoğun ve yorucu bir gündü çiçeğim
İdare eder. Halsizim.
iyi nasıl geçsin rutin abi
Kafa agrisi ile.
Kafa karışıklığı ile geçti
Her zamanki gibi sıkıcı
Günüm yeni başladı ve şimdiden sıkıcı
Yorucuu. Hastayken çalısmak zor.
Stabil, heyecansız, nötr, biraz koşturmaca sadece
Yorucu ya, bi bara geç bi salona geç yordu
Yorucu , baş ağrılı
Yoğun iş güç
Thenk yuu
Tuhaf.
Muhteşem güneşin günü de kendisi gibi muhteşem geçmiş olmalıydı oysa
Aslında muhteşem güneş bir ironi zaten 🤷♀️
Tüh bende inanmıştım oysa
Sory 🤷♀️
bol sıkıcı
snksksks
Yoğun yorucu sıkıcı
Haha tamam
Güzel geçti
Güzeldi.
Günümüz güzel geçti klasik geçti
Dolu dolu güzel...
Yorulduuummm
Kötü maalesef
Çok eğlenceli
İdare eder.
Güzeldi…
Çok şükür iyidi
Siradan tum gun is sonrasi evde uzanmaca
İyi ifi
Sıkkın ve bıkkın
Evde geçti
Yorucu
Sakin.
Harika
Yorucu calistim
Nötr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar