AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Kendimi seviyorum..
Çikolatalı Nesquick ve Fırında sütlaç. Ya sen @rosetale ?
Allahı seviyorum en çok
Neyi seviyorum, huzuru, özgürlüğü ve bilimi.
Kimi sorusuna cevabım ise, tabiki annemi
Anneci adamlar kızlara çok değer vermiyor neyse güzel şeyler özgürlük çok geniş bir konu yalnız
Tam tersi annesini seven erkekler kadın kıymeti bilir.
En azından bende böyledir
Gezmeyi bu aralar zevk almıyorum hiçbir şeyden zaten gezemeiyprım muhtemelen ondan...😪
Krem şantili yaş pasta
Olsa da yesek
güzel yemekleri ve güzel kadınları
Güzel yemek yiyen kadınları yani hım
o da olur
Eskiden parkur yapardım dostum ile ama büyüdük artık utanıyorum ve artık çabuk yoruluyorum yine o eski günlere geri dönmek isterdim hemde çok
Yeğenlerimi seviyorum 👼👼
Çeşitleri var sen neye göre soruyorsun?
Genel
İnsanın olmadığı yeri seviyorum
Doğayı
Biraz fazla cinselliği
Hım ok
Sen ve cinsellik peki?
Allahı.
Ailemi , köpeğimj ve kendimi
Aşkım bebeğim bitanem kendimi tabi ki😃🍀🗝️
Geçmişimi düşünüp bunları iyi ki yapmışım demeyi seviyorum😃
Kesin kötü şeyler
Hayır kötü değilde biraz cesaret gerektiren şeyler. Hiçbirinden pişman değilim. Hayat riskle yaşayınca güzel.
O riskler günah içerikli mi
Sen var ya çok fenasin iki sorunda da ilişki geçmişini sordun ve beni hızlı olarak düşündün😃😃 fazla değil normal derecede gunah içerikli diyeyim. Her konuda riski severim, günah denk gelmisligi de oldu ama çok değil.
Sen çok günah yasadin mi?
Bilmem kime neye göre? Ben şu an sütteki ak kaşığım seni bilemem ama pişman değilsen üzücü
Ben pişman olacağım şeyi asla yapmam, riske bile uzun uzun düşünür öyle girerim. Senin riski hemen günah yani kadınlarla yakınlaşmak olarak anlamana da güldüm😃😃 ben geçmiş yillarim üstüne düşünmeyi severim, diğer insanlar gibi üzülüp durmam geçmişimi düşünürken.
Demekki çok üzücü bir olayın yok geçmişte mutluydun hep yoksa üzülürdün
Alakası yok aştım bunları üzücü olaylardan da mutluluk çıkaracak her durumda mutlu olacak kadar güçlüyüm
Ne güzel 👍🏻
Sen gerçekten bu konuda sütten çıkmış ak kaşık denecek bir hayat yaşadın demek
Hangi konuda
Bana günah yasadin mi dediğin konularda sütten çıkmış ak kaşık misin?
@MasalliaPolatova kız seni andırıyor
Nasıl yani? Anlamadım...
https://hizliresim.com/s6i76hm
Hee ben fotik göremedim o yüzden anlamadım. Evet benziyoruz hafiften...
@MasalliaPolatova fake değil misin
Soruya foto koymuş KS ve cillop gibi bir kız ah ahh
Yok, fake değil. Yakın kız arkadaşım
🧐 ciddii hey maşallah o nası gen hayattaki bütün şansını kullanmış
Ahahaha maşallah de😀genler sağlam
Erkek kardeşi var mı ya maşAlllllah pü pü pü
Var da benimm😂😂 16-17 sene sonra kapıcam kendisini
Kskdk küçük demekki tüh kaçırdık kapılmışta
Ahahahaha Şamilim üzerinden lütfen plan yapmayalım 😂
@MasalliaPolatova yapalım ya bir bakayım mı ucundan zkxk
Haaaayııııır olamaaaaaz jdjdjdjd
Şamilll benim kocam susar mısınız ayolll
Kusura bakmayın Şamil büyüdüğünde siz kartlaşıcaksınız ikinizi de alamam ben çıtır çıtır bi kız bulcam Şamilime 😂
@MasalliaPolatova şamil’i dantelli kırmızı frikikli büstiyerimle ayartayım da gör sen🤭
Kanmaz benim Şamilim öyle şeylere 😂
@MasalliaPolatova şamilim de şamilim💖
Rahat bırakın benim bebeğimi kışt kışt jdjdjxjdjd
@MasalliaPolatova şamili kaçırcam
Şamil benimmm
Dövüşmen guzum dövüşmen jdjdmdjd
@MasalliaPolatova kartlaşıcax madem çocuğum olunca şamille evereyim genleri sağlam olsun torunlarımın xkxk
Ahahahah bak bu olabilir ama elini çok çabuk tutman lazımm en fazla 5-6 yaş küçük olsun jdjdmdmd
Yok ben olucam bana ne bana ne ben evleniceöm
@MasalliaPolatova 2 yıl sonra falan anca şu an benim de adayım yook dkdk
Şamil 14 Kasım'da 4 olacak eğer 2 yıla kadar bi kızın olursa olur bu iş jdjdjdjdmd
@MasalliaPolatova tm knk söz 2 yıl sonra evlenirsem hemen yapcam bir tane jsjd
Seniii 🥺
Yaa 🥹
Hıhım🥺
Teşşkrlr
Yaşadığım bir macera var onu anlatmayayı
Ne yaşadın
@Urare34 anlat anlat ya 😀
Bir çok şey yaşadım
Ne gibi
Tanrı'mı, ailemi, Ülkemi
Tanrı değil Allah
Kime göre. Bak ufak bir bilgi.
Tanrı Türkçe
Rab Ibranice
Mevla Farsça
Allah Arapça.
Neden Arabin dilini kullanıyoruz, kaldı ki Müslüman değilim ben. Tanrı da isimlerinden birisi, Tanrı defil derken yaradanım reddediyorsun isimlerinden birini reddedince.
Saçmalıyosun osmanlıda da allah diyorduk. Git o zaman tanrı uludur diye türkçeye çevir oku ezanı. Allah ortak bir dilde gönderdi kuranı kerimi sende Allahın 99 isminden birini söyle o zaman taneı kuranda geçmez. Allah de el nur el samed el gaffur el tevvab el hakim de Allaha neden gayrimüslimler gibi tanrı diyosun
Ben zaten Müslüman değilim. Kuran senin için geçerli olan bir kitap. Sorun ile alakası ne tartışma nereye geldi.
Ok
Dünyada en çok lee knowwww seviyorum birde kendimi
Bilmem
Neden
yeğenimi
Kendimi seviyorum.
Yaşamayı
Yalnizligi
para güzelim
Kendimi
Galiba oyuzden hep bana "hayat sana güzel" diye boşuna demiyorlar.
İş haricinde hep geziyorum.
Belki biraz abartiyorum belki ama amannn bekleyenim mi var.
kendimi
Yaşamayı
Allah’ı
kendimi
Ailemi
Yaşamayı
Ailemi
Kendimi.
Kendimi vallahi.
Köpeğimi
O seviyo mu seni
Evet :) keşke video gönderseydim çok akıllı GOLDENRETRİEVER cinsi :)
Yaa en sevdiğim cinss
İnsanlar genel olarak seviyor :) Ankara'da yürüyüşe bi çıkıyoruz herkes durdurup seviyor sjssjsn
Bende istiyorum ya ama evde bakılmaz haram bahçene koymuşsundur inş:D
Haram olayını bilmiyorum benim evimde yaşıyor
Haram.
Umrumda bile değil onca yaptığımız şey haram değil köpeği evde beslemek haramsa ben günahkar olurum
Öyle düşünerek harama batıp çıkarsın. Kedi beslemek sünnet kedilerin ağzı temiz onun içtiği kaptan bile içebilirsin ama istersen araştır mikroskop altında dahi incelemişler köpeklerin salyası ağzı pis necistir. Onun yediği kabı 8 kere yıkayıp sonuncusunda toprakla temizlemek gerekiyor. Ve köpek olan eve melekler girmiyor.
Ben de seviyorum ama eğer evini korumak istiyosan falan bahçeye koyabilirsin eve sokmak haram. Ve kedi alabilirsin onun yerine kedinin olduğu yere üç harfli de gelemiyor kedi görüyor o varlıkları göz perdesi inik. Negatif tüm enerjini alıyor senin kedi
Ben öyle düşünüyorum kendi inancın saygım var sana ama bana karışma
Sen bilirsin
evladımı
Kendimi
Yemek yemeyi sanırım
Kendimi
Umursamazsın
Ben mi
Evet
Tanıyo musun beni
Niye öyle dedin
Yalnizlik
Yemek ve uyumak
uyumak
Hayal kurmayı
Kendimi
Kızımı
Uyumak tabikide
Ylamayi