Küçük göstermek kötü bir durum, insanlar tarafından dikkate alınmıyorum. Ne yapayım?

Küçük göstermekten bıktım Hep böyleydi aslında bir konuşulsa benimle olgun her şeyi bilen donanımlı biriyim ama minyon yaşımdan küçük durunca insanlar kaale almıyor

benden küçükler bile.. insanın zoruna gidiyor bir de öğretmenim öğrenciler bile kaale almıyor çok üzücü bir durum dışarı çıkmak biriyle konuşmak istemiyorum ve içime kapandım iyice ve böyle hisli insanlar vardır ben de öyleyim kötü enerjileri kötü bakışları geçiyor bana bir daha gitmek istemiyorum o ortama ama mecbur kalıyorsun yetti artık gerçekten valla yoruldum kimseyle muhattap olmak istemiyorum

ne yapmalıyım?

Küçük göstermek kötü bir durum, insanlar tarafından dikkate alınmıyorum. Ne yapayım?
Cevapla