Oğlum çalışmıyor yatıyor Kahroluyorum Ne yapmalıyım?

1995 doğumlu oğlum makine mühendisi Yozgat dan 3 yıl önce mezun oldu. Bir işe girip çalışmıyor, bilgisayar oyunu oynuyor. Oyun oynayip yemek yiyip yatiyor. Disari bile cikmiyor sadece yatagi ile bilgisayar arasinda hareket ediyor.3 yıldır bu şekilde.1 yıl ayni evde yasamak bana cok agir geldi. Kiracimi cikarip oglumu oraya tasidim. Oradada 2yildir evden hic disari cikmadan oyun oynayip yatiyor. Ev pislik içinde nadiren banyo yapiyor. Ben arada gidip yiyecek goturup yemek yapiyorum. Ben defalarca iş bulmaya çalıştım katti olarak çalışmak istemiyor sıkışırsa yalandan müracat ettim aradım işe almadılar vb söylüyor. Çok sıkışınca YouTube işi yaptığını, 3boyutlu yazıcıdan para kazanacağını vb söylüyor. Beni verdiğim çok az bir para ile mecbur kalirsa ekmek aliyor. Bu durum beni çok yıprattı ne yapacağımı bilmez haldeyim. Bir şey söyleyince bağırıp çağırıp kırıp döküyor. 4çocuğum var bu 2. si babasız büyüttüm. Baba yok bana yol gösterin ne yapmalıyım bu durum beni kahrediyor?
Oğlum çalışmıyor yatıyor Kahroluyorum Ne yapmalıyım?
Cevapla