Bugün kötü bir gün yaşadım. Kendimi kötü hissetmem bu olay için normal mi?

Ben hemşireyim hastanede beraber çalıştığım doktorun boğazına bir şey kaçtı yardım etmeye yeltendim beni itti bıraaak ne cüretle bana dokunursun deyip bana bağırdı.
Odadan ciktim.
Simdi yarin yine bu adamla karsilasicam kendimi kötü hissediyorum.
Bugün kötü bir gün yaşadım. Kendimi kötü hissetmem bu olay için normal mi?
Cevapla