Ne yapmam lazım? Babamın ayrımına karşı?

Bir ablam var, yıllardır bana anneme babama çok kötü davranır ezer, onlarin asla okuluna vs gelmesini istemez utanirdi. Ben yıllarca babamdan maddi durumumuz iyi olmasına rağmen hiçbir şey istemedim yük olmayayım ztb çok çalışıyor diye düşündüm. Ablamsa tam tersi bir gün laptop istedi babam da ikinci el bir laptop alıp ben yenisini alana kadar bunu kullan derslerden geri kalma dedi o laptobu masaya kaç defa vurdu bilmiyorum evde sen eziksin diye bağıra çağıra hazırlandı ben gidiyorum laptop alacam dedi babam da bekle o zaman ben de gelim dedi. Hep buna benzer olaylar yaşadık. Babama baba demez ismiyle seslenir arkasından küfür eder. Dün elektrik kesintisi oldu diye babamın telefonunu aldım ablamla konuşmalarına girmek istedim nasıl güzel konusuyorlar babam iltifatlar ediyor şarkılar yolluyor. Bir gün ben babama mesaj attım diye beni arayıp kizmisti ben size bana mesaj atmayın demiyor muyum demişti. O kadar zoruma gitti ki bu ayrımı o kadar hak etmiyorum ki dün gece durmadan ağladım. Sonra karar verdim madem sevgisinden mahrum kalmışım, o zaman parasını kullanacağım haftaya kendime telefon aldiracagim ve fiyatı 30 k inanılmaz vicdan azabı çekiyorum çok pahalı diye ablama yazdım telefon markasını sordum. Bana Pandora marka bilekligini attı nasıl bilekligim yazdı telefon almak istiyorum dedim ardından bana babam da bana araba alacakmis dedi hep bir yarış içinde sevgilimle fotoğrafımı attigimda aile grubuna, kendi fotografini attı çok yoruluyorum çalışıyorum vs. Muğla'da kolay bir işte çalışıyor denize sıfır babam ona ev kiraladı. En büyük ablam sürünüyor mesela ev almadı kiralamadi. En büyük ablam ve ben babama hep iyi davrandık ve ezildik o ablamsa el üstünde. Bu arada annem ve babam boşandı annemle de uzağız ama çok seviyorum.
Ne yapmam lazım? Babamın ayrımına karşı?
Cevapla