Ben neden böyleyim ya normal şeyler yapmaktan zevk almıyorum benim gibi olan var mı?

Evdeyken bütün gün müzik dinliyorum zaten dışarıyada çıkıcaksam avm kafe gibi yerlere gitmeyi hiç sevmiyorum diğer gençlerin aksine millet bayılıyor kafeye gidip boş boş sohbet etmeye yani dışarda bi kahveye vereceğim parayı konsere veya sinemaya veririm daha çok eğlenirim artık gezmeyide sevmiyorum dışarı çıkıcaksam sadece konsere giderim ya da bir mekanda müzik dinlemeye bunun dışında hiçbir şey yapmak zevk vermiyor artık bana neden böyleyim ben kendim gibi birinide bulamıyorum eğlenebileceğim okul ev arası gidip geliyorum sadece
Ben neden böyleyim ya normal şeyler yapmaktan zevk almıyorum benim gibi olan var mı?
Cevapla