Kaynım bizde kalıyor, ne yapsam gider?

2 yılı geçiyor evliliğim. Başından beri bekar kaynım bizde kalıyor. Eşime söylediğimde beni ailemle arada bırakma bişey yapamam kırılır küserler gibisine konuşuyor elimden bir şey gelmiyor ama bu durumdan çok sıkıldım. Çok dokunuyor artık. Kaynım 34 yaşında bekar evlenip gitsin diye dua ediyorum. Belki bi çocuğum olursa gider bir ümit.. Çok mutsuzum napıcam? 😞
Kaynım bizde kalıyor, ne yapsam gider?
Cevapla