Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Evden çıkarmak için yalan sebepler sunan ev sahibi ve akrabalarına karşı nasıl yol izlemem lazım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
evden çıkmak istemeyebilirsin ev bulmakta zor ama yalandan sebepten buluyorlarsa eger çık git
Ev bulmak zor ve şu an çıksam aynı mahallede 2 katı fiyata bulurum anca çünkü çok pahalı herkes haddinden fazla kira istiyor
Belediyeye git ve bu dırumu açıkla semi yerlestirirler.
işyerinden zam istemelisin veya ek işe girmelisin
Öyle kolay çıkaramaz
Ne yapması lazım peki kontrol 3. Yılı bitti bahane bulup yüksekten kiraya vermek istiyor
Şikayet eder ama öyle hemen çıkaramaz sen çıkmak istemediğin sürece mahkemelik olursunuz ve bu uzar en az 1 sene
Diyorsun umarım ya birde tehdit mesajları vs duruyor tanıdık avukat vardı ekran resmi alıp attım sakla onları ama bir şey yapamaz dedi 1 sene rahatsın normalde 5 sene geçerli aozlesmelwr diye söyledi
Aynen en az 1 sene rahatsın korkma yanii ve başka ev bulmaya çalış bu sürede
İstanbul'dan gitmeyi düşünüyorum annem kardeşim için çünkü burada aşırı pahalı kiralar her şey bakalım bir sene kalırız en fazla
Hayırlısı olsun hakkınızda
Hayırlısı ya sen bu ev kiralama vs konusunda bilgilisin galiba
Aslında şöyle sevgilimle evlenmeyi düşünüyoruz ev bulmak kolay degil o yüzden ev arayışında bir yer bulduk tam bize göre ama o evin sahibi kiraciyi çıkarmak istiyor ama kiraci cikmiyor simdi mahkemelik oldular ve 1 sene sürer dediler ordan biliyorum 😂
He anladım senin de hakkında hayırlısı olsun yaş kaç ki senin evlilik istedin? Ne zaman düğün kız 😀
21 yaşındayım seneye düğün
Çok erkenmis ya yanlış anlama beni de daha yaşın çok küçük değil mi evlenir evlenmez çocukda olursa çok zor olmaz mı? Hazır mısın buna?
Cocuk yapmicaz öyle hemen, en az 5 yıl 😂
5 yıl emin misin? Yanlış anlama da erkekler genelde. dayanamaz ki çocuk konusu açılır erkenden 😀
Öyle anlaştık şimdilik durum neyi gösterir bilemem ama ben anlaşmayı bozacağımı düşünmüyorum :D
O bozarsa ya dayanamaz bırakırsa ne olacak 😀
İşte ona güvenip tek taraflı olmaz bende koruncam isi garantiye almam lazım :D
Hap al ya da onun seyine başlık tak durduk yere hamile kalmada
Nasıl. korunacaksin ne ile?
Kız neredesin sen