Arkadaşlar son zamanlarda çok sık görüyorum.
Ayakta ve yürüyerek sigara içen kızlar var mı aramızda?
Ben hiç yakıştıramıyorum. Kıza bi bakıyorum bebek gibi. Ama yürürken sigara içmesi o güzelliğini arka plana atıyor benım gözümde.
Arkadaşlar son zamanlarda çok sık görüyorum.
Ayakta ve yürüyerek sigara içen kızlar var mı aramızda?
Ben hiç yakıştıramıyorum. Kıza bi bakıyorum bebek gibi. Ama yürürken sigara içmesi o güzelliğini arka plana atıyor benım gözümde.
Ne alaka ya hangi devirde yaşıyorsunuz sigara içmek ayıp mı? Ben katılmıyorum ve hoş bulmuyorum bu düşünceyi bir insanı ayakta sigara içiyor diye yorumlayamaz kimse
Cevap
3Cevap
benim düşüncem yok normal
Sigara kullanmıyorum
Aşığım onlara.
İçerler bira da içerler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?