Gün batımına çokça denk geliyoruz ama gün doğumu ayrı bir görkeme sahip. Yeryüzü tazeleniyor sanki.

Gün batımına çokça denk geliyoruz ama gün doğumu ayrı bir görkeme sahip. Yeryüzü tazeleniyor sanki.

Evimiz yüksek kat ve cephesi de müsait olduğu için her gün denk geldikçe izliyorum diyebilirim. Ama sürekli denk gelince izlemesi pek bi heyecan vermiyor 🤦🏻♀️
Ara sıra görmezden gel :)
Cevap
9Cevap
Çok uzun zaman oldu
Çok severim ama uzun zamandır denk gelmedim. Arabam olsa ben de aynasından böyle bir görüntüye denk gelmek isterdim.
Araba alsak tüm sorunlar çözülecek gibi
Evet yaa. Keşke alsak... 🤣
:)
Arabam hep kirli olduğu için denk gelsem de böyle bir foto çıkmaz.
Kışın erzurumda izledim.
Geçen seneydi sanırım. Gece balık avında sabaha kadar takılmıştım.
Geçen yaz memlekete giderken
Yazın memleketimde..
Tatile giderken erken kalktığımda
nerdeyse her gün izliyorum
iki ay olmuştur sanırım...
Hatırlamıyorum çok uzun zaman oldu
Öyle manzara denk gelmedi
Bu sabah izledim güneşin doğuşunu..
Hiiiiç hatırlamıyorum
Hatırlamıyorum uzun zaman oldu.
Uzun zaman oldu
Bir yıl önce 😌
bu sabah
Neredeyse her gün
5 ay falan oldu
Baya oldu
Bu sabah
Hiç hatırlamıyorum
28 Eylül'de
hafta sonu
Sabah namazına uyan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?