Kış gelince elleri ve ayakları bütün kış boyunca buz tutan o kişiler parmak kaldirin bi sayımızı görelim 🖕🖕
Ölüyom ya pardon donuyom 🥶🥶🥶🥶
Kış gelince elleri ve ayakları bütün kış boyunca buz tutan o kişiler parmak kaldirin bi sayımızı görelim 🖕🖕
Ölüyom ya pardon donuyom 🥶🥶🥶🥶
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kış gelsin, yazdan nefret ediyorum. Detayda niye orta parmak var olm, kışa mı çekon orta barnaa
Sevgilerimi ilettim kendisine
Kış sana gönül koymuş, yazdan devam edicez. Beğendin mi yaptığını? Bak ağlıyo
Ankara sabah soğuk öğle sıcak akşam sonbahar gibi
Eeee gelsin artık
😐Yaz kalsın
Mevsim döngüsü olmasa iklim bozulur
Kış sabahın ilk saatlerinde geliyo sjsjjdjd
Gelsin zaten zabaaa kadar yanıyoruz iyi gelir
😐🥶
maalesef. Hiç sevmem kisi
Evet maalesef
Evet farkındayım