Ahh annem. Benim uyumam büyümem lazım... 😕

Ahh annem. Benim uyumam büyümem lazım... 😕

Her zaman bu saatlerde kalkıyorum. Kendimi bildim bileli 12 lere kadar yatan bir tip olamadım.😂
Maşallah maşallah tü tü tüüü 😀
Tanrının koruması rituelini tükürmeyle yapan tek milletiz 😂
Üflese miydim napsaydım 😅
Kahvaltı hazırla mesela 😂
Oo o kolay 😀
Protein tozunu süte karıştırıp veririm. 😅
İşte gunumuz burjuva kadını😂 ver ver onu da bulamayanlar var 😂
Sen dua et elin var kolun var kalk yap demedim 😂
Çirkeeeef😂
Mikropluk desen vaaarrrr 😂😂
Hahahahah😂 En sevdiğim😍
İş için 7 de kalktım mecbur.
Eic için teşekkür ederim ✌️🌹
Ricaa ederim ✨
Cevap
14Cevap
Günaydın kalkıyormuş denedim :D :D
Kahvaltını yapıp, geri yat yahu.. Havalarda soğumaya başladı zaten, battaniyenin altından çıkmak zor.
Annem uyandırınca ne battaniye kalır ne yorgan 😅
😃 9da kalktım deliksiz uyuduğum için bana yetti 😃
Bende deliksiz 6 saatçik uyudum 😬
Ne kadar çok 😃😃😃
Hafta içi için fazla bile de. Hafta sonu bu bana yapılır mı bee moduna girdim 😅
Anneye saygılar, sana da iyi pazarlar. ✋
Teşekkürler 😊 İyi pazarlarr 🥳
Daha ne kadar büyuÿcen be :)
Bu kızı yeniden büyütmeliyim 😀
Kalktım Eğtime gidiyorum
Kolay gelsin 😊
Teşekkür ederim ☺️
Uyanıyok gari napalim jsnf
Sebep 😀
İşe gidiyok
Pazar?
Yess izin cuma c tesi jdnf
Uyuyordum ama kalktım işte 😄
Kolay gelsin 😊
Gören de bir şey yapıyorum sanacak ya sfsdfsd
31 yaşına gelmişsin daha büyücen mi
Hı hı ben biraz minik kaldım 😀
Maalesef kalkılıyor-muş 😕
Bende yatacaktım sözde 9 da kalktım 😒
Kalktım, kalkılıyormuş🤔
Ben 6.30’da uyandım, mâlum iş🥲
@Zeynoozyn ne iş
Kalkilmaz
Kalk kalk
Kalktık işte. 😒
Annemin yüzden kalktım bende
Benimde öyle gel sarılalım 🥺
Gel sarılak ama ağlamak yok 😀
Yok yok ağlamıcam 🥺😌
Maalesef
Gunaydın baskan
Günaydın 😊
Nasılsın baskanım erkencısın
Kalkılmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?